IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Бърз влак, после става пътнически... А за финал – над час закъснение


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
До ИванПриватизацията изобщо не е решение, само виж примерите по света. Единственото което със сигурност става с приватизацията е космическото покачване на цените и обогатяване на някоя компания. ЖП не е лесния и доходен авто-транспорт и изисква много подръжка . Просто трябва добро ръководство и пари за ЖП то. Швейцария е отличен пример . Но трябва и по-високи цени на билетите. България има уникално евтин транспорт.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Хората по това време имат влакове движещи се масово с 300км.ч-------Айде по-полека с тия 300 км/ч
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
а за бързият влак от София за Варна на 10.20...пристигнал в Пазарджик в 15.30, т.е. пътува 5 часа вместо 2, т.е. 3 часа повече, т.е. подигравка, да ама 3 лева за пенсионери, да ама 5 часа, да ама 3 лева и те така, т.е. ако искаш!!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Абе като попатуваш в Англия, където влаковете са безбожно скъпи и уникално нередовни ...и хората постоянно се оплакват ама на частните компании хич не им дреме, разбираш че нашите съвсем не са толкова зле. Но съм съгласен, че по- добре да се мерим с най-добрите в Европа.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
В жалкия ми студентски живот, съм бил свидетел на закъснения от сорта на 3, 4 часа при гари с неработещо отопление през месец Януари. Бичи си -14 и ако имаш късмета да не си с хипотермия се качваш първо в някой претъпкан с правостоящи вагон на който му работи парното и след като се стоплиш се връщаш в твоя си където няма парно...
отговор Сигнализирай
18
Capital
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Преди 2 дни:Северен Лондон - Амстердам : 4 часа и 5 мин.Та не се чудете защо не се връщаме!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Мен не ми пречи да пътувам 8-10 часа от Варна до софия, но да ми осигурят условия. Да махнат тези вагони с индивидуални купета, дето не се използват в Европа от 50 години. Да пуснат интернет , отопление, телевизия , удобни седалки , да може да се отпуснеш и да дремнеш, и за тзи които ще ползват влака като пътнически- отделни вагони .
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
БДЖ още 80-те години е за закриване и на доизживяване. Хората по това време имат влакове движещи се масово с 300км.ч, а наще са с технологии от 30-те години. Нещо което е неефективно освен да крадеш от него друго не остава.
отговор Сигнализирай
15
Хейтът Тролев
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
БДЖ, подобно на много от ЖП-превозвачите по света получава субсидии, с които да покриват губещи направления и по договор, ако не ги изпълняват могат да им спрат кинтите. И затова правят разни врътки.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 17
РУБЛАДЖИИТЕ, НАЛИ ОБИЧАТЕ МАТРЯЛИ ЗА РУСИЯ? ЩО НЕ НАПРАВИТЕ МАТРЯЛ ЗА ВЛАКОВЕТЕ ТАМ? КОЛЕГА, ХОДИЛ В КОМАНДИРОВКА МИ РАЗКАЗА, ЧЕ 1 РУСКИ ВЛАГ ПЪТУВА СЪС СЕДМИЦИ!!!ТО ВЯРНО РУСИЯ Е ГОЛЯМА, АМА В ЕРАТА НА СВРЪХБЪРЗИТЕ ВЛАКОВЕ...ТО НИЕ НАЛИ СМЕ ПО *** МОДЕЛ, И ПРЕМИЕРЪТ И ПРЕЗИДЕНТЪТ НИ СА РУСКИ АГЕНТИ ( НА ДС).
отговор Сигнализирай