IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ взима влакове под наем, за да няма закъснения


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Бока с тая пара дето пръсна ,то да беше довел японците ,щеше да е по икономично, ама далаверата е голяма работа!!!
отговор Сигнализирай
12
фАТМЕ
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Продай ги Боко тия влакове!!1Те са каца без дъно!!!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Български Демократичен Живот e в ,, научен,, експеримент от 30 години и политически и капиталистически изгоден- брак по сметка.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Продайте го това БДЖ най-сетне бе. За нищо не става.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
След 2024 ще влезе Flixtrain и ще поеме най-дългите направления. По-късите маршрути ще ги вземат Булмаркет, БЖК и други. И БДЖ ще си запази някои направления предимно около София. И тогава няма да има отменени влакове поради недостиг на подвижен състав. Частникът няма да си позволи "лукса" да няма резервни локомотиви или вагони. Ще е същото като при рейсовете.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Прав е колегата преди мен , всеки краде като за последно, още преди 20 години ги хванаха билетопродавачките на гара варна, какво остава на по-малки гари и на места където нямаш никакъв контрол. Трябва да дойде нов превозвач, койтода започне от нулата, за да има здрава основа. Нямам нищо против да платя 50 кинта за влак до Бургас , но да има защо.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Ама то щом 2024 им изтича монопола, то това не е хоризонта, а края на БДЖкато пътнически превозвач.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
До Яким Вълев ДоневЕкспреси отдавна няма, защото от ЕС казаха, че не може да се казва така, нещо движещо се с 50 км/ч. После ги промениха на Ускорен бърз влак, но и това ускорение не беше впечатляващо. Та сега тези бивши експреси са "бърз влак със задължителна резервация". Което вероятно ще изчезне, защото се предполага, че ще имаш свободно място, ама често не е така.
отговор Сигнализирай
5
ПРЕЗ ДЕН ИНЦИДЕНТ
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Виновни няма. И така 30 г. ДИМоКрация
отговор Сигнализирай
4
РАЗГРАБВАНЕТОна БДЖ
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
продължава с пълна пара. Всеки крадне според ранга. Кой релса, кой нафта, кой цял жп състав. Уж рзделянето на линии, гари и влакове било за добро, а сега като гледам само частни влакове курсират по линиите. И товарите им са секретни, че возят много опасни товари. Хитрино може да се окаже само репетиция....
отговор Сигнализирай