IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Бонус-Малус" – не е добре обяснен, но логичен


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
Нито е добре обяснен, нито е логичен. Ако искат да го въведат, да го направят. Но трябва да зависи само и единствено от броя на настъпили застрахователни събития през годината. Така е навсякъде, във всички страни,където има такива системи. В никакъв, ама в никакъв случай не трябва да се допусне това, което са намислили- под предгог че шяла да се подобри безопасността, да печелят от всяко нарушение, което вече е наказано по ЗДП. Да не говорим за правния аспект.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Не им пука на мутрите , важното е да се пълни сметката . Не искат да направят нещо полезно, а да взимат повече пари.
отговор Сигнализирай
29
MaйMyнaтa
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
Ще избиеш ти. Най много да станеш велосипедист до 2021-ва
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Ще избием мутрите то крак!
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
Няма да ви мине номерът скапани мутри
отговор Сигнализирай
26
Никк
преди 5 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
В Англия когато се вписва 2ри 3ти човек, не е задължително да се оскъпи полицата. Остава на същата цена и дори може да падне. Зависи от профила на другите потенциални шофьори на колата.Друго което на нас не би се харесало, е че там всички почват от най високата такса, която с годините, ако не си ползвал застраховката - цената и се намалява всяка година. Най ниска е на 5тата година и се задържа.За превишена скорост трябва само да глобят, защото не е имало застрахователно събитие
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 2
Тук в Бялата държава където застрахователите не са мутри хората са го измисли ли. Ако през годината нямате нарушения и катастрофи е предвиден бонус с който цената на застраховката ви пада с 50 %. Ако имате катастрофи и фрапиращи нарушения нямате бонус и си плащата пълната цена на застраховката. Какви са тези 5 години и 7 години. И какви са тези 23 % и 25 % така ли ще ви стимулират да спазвате закон и правилник. Все съм си мислел че живеете в мутренска кочи на и това го доказва.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Освен това за системни нарушения, застраховката или актовете трябва да са със стръмно увеличаваща се сума. 1-во нарушение 5 лв, 2-ро 50 лв, 3-то 400 лв, 4-то 2000 лв, 5-то 10 000 лв и т.н. Колкото и богат да си клякаш в един момент. С фиксирани суми, за едни глобата месечна заплата, за други жълти стотинки, богат човек с 50 лв глоба няма как да стреснеш.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
Трябва да има две отделни застраховки - за кола и за шофьор отделно. Така неизрядни шофьори ще си носят отговорността, а по-рискови автомобили ще са отделно със съответно по-висока застраховка. Повишаването на застраховката трябва да е обвързано не с инцидентни, а със системни нарушения и най-вече застрахователни събития. При електронни фишове, тежеста трябва да е към возилото, тъй като водача няма как да се определи със сигурност и са възможни злоупотреби.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 3
Маус трябва да има само при ПТП и хич да не ми дават други страни за пример.
отговор Сигнализирай