IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София не е България: Защо тогава толкова хора мигрират в столицата?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

174
До 193
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Завършил съм езикова гимназия и там се учеше до 12-и клас.Сега учениците от същата гимназия масово ходят на училище с коли,за разлика отпреди 25 години.
отговор Сигнализирай
173
До 197
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Порблемът е, че управлението на трафика, а не в броя на колите, който все още е доста малък. По света има много повече коли, но са осигурили нормално управление на трафика и там обикновено няма голями задръствания, а в градовете подобни на тези в България изобщо няма задръстване. Характерно за България е малката плътност на наслението в населените места, а при такава малка плътност по света няма задръствания и тежък трафик.
отговор Сигнализирай
172
До 193
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Твоите съученици са били на 17 години и чак най-накрая на 18, а сега се учи до 19 години. В това е голямата разлика - не са имали прави да шофират. Синът ми през 1994-1995 също ходеше с кола на училище, но беше в 4 годишен техникум.
отговор Сигнализирай
171
До 199
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Изобщо нямам предвид София.Във всички областни градове,в които съм ходил последните години,трафикът е в пъти повече отпреди 20 години.Не знам що си мислите,че само в София има проблеми с трафика.В Пловдив също е лудница вечер.
отговор Сигнализирай
170
До 195
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Виж сега. Аз шофирам от около 40 години. Преди 1989 година от Цариградско шосе до Деница в Младост, вкл. левия завой към Младост 4 при Деница, го правех за около минута, минута и половина, както и наобратно, а сега може и 2 часа да ми отнеме от Деница, дето я събориха докато изляза на Цариградско шосе. Казано по друг начин, тогава имаше над 100 пъти по-голяма пропускателна способност на сегашния бул. Малинов в Младост, по-рано бул. Л.Живкова и там преминаваха повече коли в сравнение със сега.
отговор Сигнализирай
169
До 196
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Кога колите са повече? Когато през едно кръстовище преминават 100 коли за единица време без да спират, или ако за същото време преминават 10 коли, а още 40 остават да чакат пред светофара сложен от Фандъкова на това кръстовище. В първият случай на практика виждаш едновременно 5-10 коли, а във втория случай пред очите ти са всичките 50 коли. Това е реалността в София - изключително лоша организация на движението и паркирането и в резултат на това задръствания и тежък трафик при доста малко коли.
отговор Сигнализирай
168
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Преместването на съществуващи държавни структури от София в провинцията не е много удачно. Вариант е евентуално нови държавни структури да са в провинцията с нови хора. Ако се преместят митниците, както е написано в статията, това означава без работа да останат 500 квалифицирани човека, а на тяхно място да назначат 500 неопитни човека, без нужната квалификация.
отговор Сигнализирай
167
А
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Вижте си мненията в тази статия. За какво е това противопоставяне
отговор Сигнализирай
166
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Истината е, че капитализма след 1989 година ни върна на нивото от 1959 година, т.е. сега сме 60 години назад.....................................................И вървим към 1390г.
отговор Сигнализирай
165
До 192
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Че броят на автомобилите е повече се вижда и от трафика.Аз като карах курса за книжка през 1993г, съвсем спокойно си шофирах градско и извънградско с учебната кола Сега е пълна лудница.ВКато завършвах училище един-двама съученици чат-пат идваха на училище с колата на баща си.Сега сигурно половината ученици в последните класове идват с кола на училище.
отговор Сигнализирай
Новини