IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Отиде си Вилхелм Краус, дългогодишен зам.-кмет на София


Обратно в новината

Коментари Коментари

107
Шумкара 1923
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Супер новина ... пикам му на гроба повече такива *** да си заминават Костов ,коня , Масларова господ да ги прибира тия омрази и ша играя пак хоро на Шопският мегдан.
отговор Сигнализирай
106
софиянец
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен 111.....Сега Сф е СУПЕР ЕВРОПЕИСКИ ГРАД- избран е в 10-ката на градове "Цена - качество на живот "....наред със......ПАРИЖ.....Монте Карло......Амстердам.....Виена.....Флоренция ...Прага ...ама ти откъде да знаеш ??????като от селото си излизал само МИСЛЕНО ..до Масква..Комсомолск на Амур....Махачкабат...Магадан .и ако доидеш в СФ ...да не забравиш .че в метрото релсите не се прескачат...няма ток
отговор Сигнализирай
105
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
При смяната на две системи се получава, че не винаги може да се изясни кой действително и в каква степен носи вината. Част от тях стават корумпирани дори и "пасивно" - т.е. за да оцелеят. И накрая не се разбира кой на какво ниво и какви поражения е нанесъл. Много от ръководителите, са били възприемани като добри от определен кръг хора, които са имали изгода през този период.
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
А сега при Йоханка Щраус по-добре ли е столицата? Защо сте си заровили главите в пясъка между кривите павета на Графа? Не виждате ли, че превърнаха столицата ви в град от третия свят, като Могадишу?
отговор Сигнализирай
103
Zohan
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 3
До Анонимен 109Автобусите ги разредиха защо маршрутките ги държеше този. Също така съсипа жп превозите за да се лобира за автобусните връзки между големите градове. Общо взето даде тон на разсипията в транспорта за лична облага. Показа как се прави.
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
За тази фамилия нищо не се пише.Навремето бяха ,,някои'',после ,,прехода'' пак бяха ,,някои'',после по времето на приватизацията пак бяха ,,някои'',после ги отвличаха и им рязаха ушите носовете и ръцете,и тогава пак бяха ,,някои''. Аве ей ***,вие кога ще се научите когато пишете за ,,накой си'', да ни информирате за КОЙ ТОЧНО ПИШЕТЕ? Какви са тия измислени герои в БЪЛГАРИЯ? Аааа??? Аре малко по коректно ако обичате.От КОГО ви е страх още???
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Крал е ,ама в сравнение с Главатаря, Свинечовека и Черепа е истински чирак...
отговор Сигнализирай
100
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
Голяма заслуга има и за влошаването на градския транспорт в София. Примерно автобусите в ж.к. Младост бяха на много по кратки интервали. В работните дни сутрин и вечер в час пик автобус 76 беше на 2 минути, 305 на 2,5 минути, 306 на 2 минути. По времето на този ги разредиха на по 7-9 минути, което наложи използването на личните коли и съответно при ГЕРБ станаха на 12 минути преди пускането на метрото в Младост, a сега са през 17-20 минути, т.е. неизползваеми за София, но това започна при този.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
По едно време прокуратурата го разследваше за престъпления по служба, но не знам какво стана с този крадлив демократ.
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 35 Не харесвам 5
След 1989 г. само Ал. Каракачанов като кмет за една година се опита да работи за София. После започна хаос и голямото крадене. Първо Янчулев за 4 години. После Мафиянски 10 години, а този му беше съперник в грабежа, после Бойко Борисов за 4 години и сега Фандъкова над 10 години съсипва София със селските си виждания.
отговор Сигнализирай
Новини