IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Затрупаните в тунел "Железница" работници са извадени живи


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
дали е
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
коронавирус?
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
500 000 000 евро струва подходяща къртица,ама строи сама.Освен това после може да се ползва за други тунели под Стара планина,вместо да се катерим по проходите и зимата да ги затварят.Има къде да се ползва и то доста за железопътни тунели към Македония и на други места,нагоре към Видин и натам към Варна,че и на юг към Гърция и Турция,вместо завои тунели и бързо ще става.През Златоград ако влезнеш в Гърция свят ти се завива,гледаш си задния номер.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До Анонимен 23Как чужда фирма с техника и опит в правенето на "магистрали, кооперации и т.н" ще се докопа до мекото на хляба, наште са ясни колко са компетентни в усвояването.Най смешно е, че се мислят за много умни, въобще не се замислят, че ако правиш нещо ( особено в строителството ) трябва да го направиш като хората, защото пътищата, сградите и т.н, ще са доказателство за добра или лоша работа десетки години след тях.
отговор Сигнализирай
22
Щерю
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
- Да благодарим, за което на Бога!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Като нямат такава къртица и маат на ръка така ще е.Бойко защо каза,че няма да прави тунела в Кресна защото българските фирми нямат подходяща къртица дето копае и зида полумесеци сама.А чуждите фирми не му дават 70% за шкафчето,иначе имат техниката.
отговор Сигнализирай
20
ха ха
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Абе бати Боку не му ли резна лентичката вече няколко пъти???
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До ЖеуезницаТой човека живее в друг свят, остави го!Лъвовете, направо пара издиша от тях, нищо че дори да го направят тунела, след някои месец ще се върнат да го "поправят".Има българи които си разбират от работата, но като им кажат че трябва да работят с наличните материали....се отказват и остават лъвовете, гордоста на строителното майсторство в БГ.
отговор Сигнализирай
18
Жеуезница
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Този тунел, докато стигнат до изхода, входа се срутва. Така ще могат да го строят още дълги и доходоносни години.А за затрупаните не се притеснявайте, ще попълнят статистиката с коронавирус.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен 18Основното нещо в след-военните азиатски държави което ги изважда от позицията в която са е образованието и подкрепяне на свободната инициатива. Дори в Китай е по-лесно да се започне бизнес отколкото в България. Да не говорим за Южна Корея и Япония. Инфраструктура трябва и това никой не го оспорва, ама пак сме назад. Понякога са необходими и по-строги мерки, но да се сравняват нашите лилипути с азиатските държавници е смешно. Ако на тия им пука за нас аз съм хвърчило.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Анонимен 16Човече, виж историята на Китай и най-вече на Южна Корея. Първо е инфраструктурата. Тя тегли всичко след себе си. Защото без нея не може! Ю.Корея три поредни диктатора са изкарвали хората като роби да сроят пътища, летища, пристанища. Къде бяха, сега къде са?
отговор Сигнализирай
Новини