IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Катастрофите у нас най-много, колите ни най-старите в целия ЕС


Обратно в новината

Коментари Коментари

71
НЕКОЙ
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Възрастта на автопарка няма никакво значение. Най-"виртуозните" катастрофи са ставали с чисто нови мощни автомобили. Причината е в манталитета на задкормилните "устройства".
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Голяма грешка е да се мисли, че шофьорските курсове влияят на броя на загиналите и катастрофите. Това може да е вярно само в първите 2-3 дни след взимането на книжката и началото на шофирането. Същото е навсякъде по света.
отговор Сигнализирай
69
Един от Северозапада
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
А оня, който ми препоръчва да работя за да карам БМВ, възпитанието ме спира, да кажа, какво мисля за него. Млади момко, когато аз съм работил, и със знания опит и работа съм изкарвал пари, возил съм се и в БМВ, ти си бил под масата още, да си играеш с камиончето, което ти подариха за рождения ти ден... Бъди жив и здрав, ние нашето сме си го изработили, твой ред е.
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
100-150лв струва да си купиш книжка, за какво повече да говорим. На моите изпити двама абсолютно некадърни шофьорчета си платиха и ги пуснаха от първия път. След две години единия за малко да ме блъсне в една пресечка. Има хора, които и стажа не ми помага поне малко да развият някакви способности.
отговор Сигнализирай
67
КАТ да се закрие
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Поредното прехвърляне на вината от болната глава на здравата. Основният проблем при безопасността на движението в България е КАТ. Останалите проблеми взети заедно са в пъти по-малки от проблема КАТ. Възрастта на автопарка няма значимо отражение на броя на катастрофите и броя на загиналите.
отговор Сигнализирай
66
Един от Северозапада
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Анонимен"Старите коли не са проблем ,ако се поддържат добре , основните проблеми са слабите шофьори и лошите пътища.."---Много точно казано. Аз бих добавил-системата на обучение е направила шофьорите слаби. Едно време за любител се минаваше психо, после-задължителен полигон, да свикне с автомобила, и тогава -извънградско, после-градско. Сега за 45 дни , съкратено, и документ със същата тежест, например.Като добавим и построеното от Бойковите пътни строители-картинката е ясна.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
В София малък процент са хората с много високи доходи, останалите са далавераджии и измамници. Масовия българин не взима хубава заплата, която да му осигури средна класа за да има възможност за придобивки, като нов автомобил. Пък и да си купиш нов малък автомобил никак не става за семейна кола, съгласете се.
отговор Сигнализирай
64
Един от Северозапада
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Аз празни приказки, не говоря.Говоря това, което съм виждал с очите си. А вас, Софиянците, с голямите заплати, сме ви виждали.Всички тук сте IT специалисти, с поне 5К заплата.Всички карате минимум Инфинити, някои и Тесла. Интересно, защо тогава, в задръстванията в пикови часове в София виждам друго? Да, има и нови, но лизингови.А за легендите за голямите заплати-погледнете само обявите за работа, с обявена заплата там.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Ако някой от Евросъюза ми обясни, как с 1000лв на месец да живееш и да имаш възможност за нов автомобил еваларка ще му кажа. И аз искам да карам нов автомобил, ама няма, как с тези доходи.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Старите коли не са проблем ,ако се поддържат добре , основните проблеми са слабите шофьори и лошите пътища..
отговор Сигнализирай
Новини