IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

2/3 от пътните знаци в България са невидими за шофьорите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
глас от тъдява
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Добре са си невидими, щото в Испания имам обратния проблем- като включа автоматичните дълги светлини и колата почва да припознава отраженията от знаците за фарове на насрещноидващи автомобили и на всеки знак превключва от дълги на къси.
отговор Сигнализирай
29
Край
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
2/3 са невидими другите па се не спазват.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
нЕма грижи. Докато се толерира "шофиране с несъобразена скорост" без никъде да са упоменати критерии за това (дори и шофиране с 10 км/ч може да се упомене по същия начин) ще наказват шофьорите за изкривени в дупките по пътищата джанти, ще ги наказват и за невидимите зад дървета и храсти знаци/табели, които прото няма как да видят и т.н. Да живее за КАТ-аджиите. И да пребъде статистиката...
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
След прочетеното горе става ясно че ще се подменят съществуващи знаци, а не ще се махат хранилки и безмислени ограничения. Има една приказка, документ работа не върши но работа отчита.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Това се прави нарочно за да върви бизнеса и да има работа и за други категории хора, например за катаджиите да глобяват, данъчните да събират глоби, лекарите да лекуват пострадалите, да има съдебни дела и работа за юристите и най вече работа за администрацията която да се разпорежда и да пречи и ето най накрая работа и за любимците на народа нашите приятели журналистите.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Това се прави нарочно за да върви бизнеса и да има работа и за други категории хора, например за катаджиите да глобяват, данъчните да събират глоби, лекарите да лекуват пострадалите, да има съдебни дела и работа за юристите и най вече работа за администрацията която да се разпорежда и да пречи и ето най накрая работа и за любимците на народа нашите приятели журналистите.
отговор Сигнализирай
24
Много от пътните
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
знаци извън населените места са обрасли от растителността!Не виждам проблем,патрулите на КАТ,докато единият клечи в храстите или дреме в колата,другият предварително снабден и въоръжен с една лозарска ножица,да обхожда и обрязва избуялата растителност около знаците!?!На смени,по-график,хем полезно,хем приятно и доходоносно,че ще могат да си берат и билки за чай през зимата?!?От АПИ ножиците,а от МВР организацията,ентусиазма и мотивацията!!!Прав ли съм колеги шофьори???
отговор Сигнализирай
23
Панов
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
2/3 невидими, 2/3 по-малко от необходимите, и около 3/3 напълно сбъркани...пътят вечерно време е по-невидим и от черна дупка, щото няма маркировка, или където има не се вижда почти нищо...
отговор Сигнализирай
22
wgw
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Пример, Цариградско с ограничение 80км/ч, след светофара на Горубляне до Църна маца 60/50. После магистрала 140. Разбира се , че това 60 или 50 никой не го спазва. Там има светофари!!!
отговор Сигнализирай
21
wgw
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
By==Българските шофьори не могат да си вдигнат клавите от търсене на безопасни участъци по голяма част от пътищата. Никой не казва нищо за хоризонталната маркировка или за така наречените първокласни пътища. На много места е приключение да стигнеш без повреда за където си тръгнал,
отговор Сигнализирай
Новини