IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Птица повреди правителствения самолет, Първанов остана на Азорите


Обратно в новината

Коментари Коментари

48
siderow
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ВСИЧКИ ПРЕСТЪПНИ КОМУНИСТ , БАЛАБАР С ВОДАЧА ИМ - ГОЦЕ ДА СЕ ПРАТЯТ В БЕЛЕНЕ !
отговор Сигнализирай
47
Подпалвач
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Белене трябва да се напълни с каторжници! Да чукат камъни! На пук на безсилните костовисти,Президента е жив и здрав! Къде по джанти с 20-30 лумпенясали бивши седесарчета,бе? Марш в ъгъла!
отговор Сигнализирай
46
bg
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Да бяхте си направили труда да сложите една снимка на Ту-154... или толкова си можете
отговор Сигнализирай
45

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
>> no ima gospod ! bavia , no ne zabravia !Абе то всичко хубаво, ама да му бяхме помогнали малко на Господ с тая цялата реколта комуноиди, щях - грях не грях - по-спокойно да спя нощем :(
отговор Сигнализирай
44
ККК
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
За малко Първанов да осъществи народните мечти и да си изпълни програмата. Има късмет обаче ,че няма Бог !
отговор Сигнализирай
43

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
на правителственият самолет - НЯМАХТЕ ЛИ ПОНЕ МАЛКО СМЕЛОСТ И ПАТРИОТИЗЪМ ДА СЕ ХВЪРЛИТЕ В ОКЕАНА И ДА УДАВИТЕ ЛАКЕЯТ НА ДОГАН И АНКАРА ПЪРВАНОГЛУ И ОЩЕ 50 ДУШМАНИ НА БЪЛГАРИЯ ?!?!?
отговор Сигнализирай
42
Ту-154
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Каква калпава опозиция имаме.Един атентат ме извършиха като хората,а чакаме да ни управляват по-добре от Сергей.Юруков и Костов не успяха даже с Първаное да се справят.Какво да говорим повече?Един атентат като хората не направиха.
отговор Сигнализирай
41
Роско
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ууууу,умрете от яд,плюещи злобари! "господ си знае работата" - ха-ха-ха,къде ви е господа,бе ***? Къде е,когато невинни измират по целия свят,а? В болните ви мозъци и в безсилната ви злоба е господ! А костов плюе Президента в негово отсъствие,много смела постъпка,няма що! Много ми е интересно какво щеше да стане,ако самолетът на костов беше кацнал аварийно в Сърбия? Само да кацне,без повреда. Е,тогава щеше да има всенародни тържества в Сърбия!P.S.господ и костов са с малки букви нарочно.
отговор Сигнализирай
40
БОГ
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
пукнал,така щях да се радвам
отговор Сигнализирай
39
ТНТМ
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ту-154 помага на Балкан да стане най-голямата (по брой превозени пътници) авиокомпания в СИВ след съветската през втората половина на 1970-те г. Български летци оценяват самолета като скок в развитието на родната им гражданска авиация. Същевременно някои отбелязват, че усвояването му било особено трудно. Между първите доставки през 1972 г. и средата на десетилетието било невъзможно да се разчита, че даден полет, планиран за Ту-154 ще се изпълни именно от него.България играе активна роля в усъвършенстването на Ту-154, подобряването стопанските му показатели и разширяването кръга му от приложения. Така например има недокументирани твърдения, че наред с унгарската авиокомпания MALÉV Балкан първа свива летателния състав до тричленен (без щурман), че авиокомпанията премахва практиката самолетът да лети с бетонен баласт, когато е празен или слабо натоварен, че години подред Балкан води по годишен нальот на Ту-154. Екипаж на Балкан поставя неофициален рекорд по далечина на полета с Ту-154, прелитайки над 7000км от Монреал в Канада до София без кацане. Документирано е доработването на Ту-154 в парка на Балкан след 1986 г. с приемници за тогавашната система за далечна радионавигация OMEGA, които подобряват точността на навигацията след продължителен полет, особено над вода. (Системата е снета след няколко години, когато OMEGA излиза от строя и в повечето Ту-154 инсталират навигационни системи с GPS.) А през 1997 г. екип от Българската аерокосмическа агенция (БАСА) към БАН съвместно с германски снабдители разработва първата система за автоматично кислородно подаване чрез индивидуални маски при аварийна разхерметизация на Ту-154. С нея (и други като нея) ИКАО разрешава на Ту-154 да лети в тогава обозримо бъдеще. Нови международни ограничения на шума прекратяват експлоатацията на самолета из развития свят към 2003 г.
отговор Сигнализирай
Новини