IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

След Аспарух и Тервел, и "Хан Кардам" ще ни вози до морето


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Трябва да кръстят един на Боко-Тиквата.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
наистина много стар тоя сино-зеления дано са сбъркали снимката, иначе баси и измамата.
отговор Сигнализирай
18
Тошето Ю ЕС ЕЙ
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
Бaси и банановата "държава" уж член на ЕС!!! Радват се на някакви три локомотива като че ли Тесла си е преместила тука! "На муретоу ша на караат ва батеее" , пу е!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 8
До АнонименАйде, ето го поредния ***, за който локомотивът е на 30 години, пребоядисан, втора употреба и т.н. Измислете нещо ново - това вече не върви, днес цял ден го повтаряте.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
Че тоя локомотив е с дизайн поне от 25-30 години. Нищожна разлика от червения стар. Май отново сме взелинещо дърто и пребоядисано с блажна боя. Поне е налице докато ефките я ги видим я не.
отговор Сигнализирай
15
смях
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
София - Пловдив - Бургас за колко време се стига ? Има ли някой идея ?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
За жалост у нас няма развит ЖП транспорт. Това не ти е Германия- да идеш с чисто новото BMW 5er до гарата и от там да хванеш до Сити-то за няколко спирки влака до офиса (да, така е там, работя в немска компания и карам чисто ново BMW 5, но у нас и постоянно до офиса (покрай КОВИД не, разбира се), за разлика от колегите в Германия, които карат до гарата). Манталитет. Аз съм сбъркан Бай ***, който ходи навсякъде с кола и има много какво да науча от западните народи.
отговор Сигнализирай
13
Старият машинист
преди 3 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Основният проблем са истинските железничари- хора отдадени на професията.Преди години имаше цели поколения железничари- дядо, син, внук. Те живееха във ведомствени жилища край ЖП линията и на практика бяха денонощно на разположение на службата. Поддръжката на ЖП техниката изисква ежедневен контрол от отговорни и съвестни служители с висока професионална квалификация.Проблемите в железниците в последните години, накараха много от истинските железничари да напуснат системата.Няма ги!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Кьосе, леко с тоя метален статив, дето го размахваш, че да не си опечеш на контактната мрежа малкото акъл, дето го имаш.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
В момента дремя на Централна гара София и влака прави 30 мин закъснение с тръгването- е няма по-голяма наглост и лъжи от тези на главния И машинист вече!
отговор Сигнализирай
Новини