IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Книжки вече няма да могат да се купуват"


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
JoeLeTaxi
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Nqkoi znae li normalna pri4ina da ne moga da se qvq na izpit,bez da sam platil na mafiqta-instruktori...nali tova e izpit,s obezopasena kola...pri4inata-vij cenata!!!!
отговор Сигнализирай
18

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
шофьорски книжки се купуват,а ето и малко от технологията:на тези който са си платили съответния подкуп им се препоръчва да предават празни листовки.....
отговор Сигнализирай
17
петко
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ще се купуват и още как .. да се хванем ли на бас ? И без това скапаните инструктори гледат само да ти вземат парите и нищо не научаваш .. няма смисъл да си губиш времето - даваш кинтите , книжката ти е сигурна .. пък и без това на изпита трябва да дадеш 100-150 лв кеш .. иначе те връщат
отговор Сигнализирай
16
инструктор
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това,4е си взела книжка не пречи пак да вземеш час-два само паркиране за самочувствие
отговор Сигнализирай
15

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ЧИЧО МИТКО КЪДЕ СИ....? В ТАЗИ СТРАНА ВСИЧКО СЕ КУПУВА ! ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ ! ОБЩИНСКИ ! ТА ЕДНА КНИЖКА НЯМА ДА СЕ КУПИ ! КОЛКОТО Е ПО СКЪП КУРСА НА ОБУЧЕНИЕ ТОЛКОВА ПО ГОЛЯМО ТЪРСЕНЕ НА КУПЕНИ КНИЖКИ ЩЕ ИМА !
отговор Сигнализирай
14
az
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
и 2000 да направят купсовете, като няма полигон, си е истинка мъка за този, който кара и всички около него като дойде момента да спреш. Имам книжка от 2 години и въпреки настояванията ми, инструкторът ми непрекъснато повтаряше, че на изпита никой не искал от мен да паркирам, бързаше да ми предаде часовете, че датата идвала, нямало смисъл от допълнителни за паркиране,че изпита си дойде и по този повод даже не бях включвала на задна, за успоредно и перпендикулярно паркиране изобщо не коментирам. Получавам стрес всеки път, като се наложи да влезна някъде и няма място за напред.не знам кой реши, че това няма нужда да се учи. Бях съгласна да дам повече пари, но не всеки път сега да се моля да не ударя нищо неподозиращите хорица около мен.
отговор Сигнализирай
13

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Когато вземете книжка не бързайте да се впускате в сериозния трафик.. На първо време карайте но след 12 часа в полунощ , тогава улиците са празни и вие може да опознаете обстановката в града ви и по центъра или местата ,които ви се струват най-трудни за шофиране.. Поне две седмици го правете след това започнете да опитвате да го правите и през деня но в ненатоварените часове и след още две седмици горе долу ще сте готови за сериозния трафик но ще са ви нужни поне още 6 месеца , сериозно шофиране ,за да изградите рефлексите си.. И чак когато видите ,че сте изминали 50 000 км. може да кажете ,че сте станали шофьори.. Но и тогава бъдете внимателни.. човек никога не е застрахован от разсейване и грешки...
отговор Сигнализирай
12
Калин
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абсолютно съм съгласен с мнението на Ани (11). Аз също изкарах курс в София миналото лято, взех си изпитите без допълнителни часове, скоро ще си взема и книжката. Обаче шофьор не се чувствам.Липсата на полигон е необяснима за мен - първите два пъти карах в едно междублоково пространство, като трябваше да внимавам да не ударя децата на триколките и колелетата покрай мен.На третия път излязох да карам градско и така до края. Дори не съм излизал по Цариградско, за да "отбием номера" с извънградското.АЗ НЕ МОГА ДА ПАРКИРАМ. Факт и си го признавам. Не се научих да управлявам на задна предавка. Да не говорим, че не повече от 5-6 пъти съм сменял на трета. За четвърта и пета - няма къде. Но пък се научих да тръгвам и спирам - както се кара 90% от времето в задръстванията.Като взема книжката, със сигурност няма да се втурна да карам в центъра, а ще кормувам с някого известно време на по-спокойни места, докато започна да се понаучавам. И със сигурност повече от 50 няма да вдигна.ДНЕС Е ТРАУРЕН ДЕН В СПОРТНОТО УЧИЛИЩЕ ВЪВ ВАРНА именно заради ПИЯН БЕЗ КНИЖКА, който уби по нелеп начин едно 15-годишно момче! -> http:// .vbox7.com/play:f6448876
отговор Сигнализирай
11
Ани
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мисля, че е нужно да се увеличи драстично броят на часовете по кормуване, защото за 20-25 учебни часа шофьор не можеш да станеш. Аз карах курса миналата година. А и си платих допълнителни часове по кормуване, защото основните не ми бяха достатъчни. Лошото е, че вече в София вече освен да се учиш, карайки по улиците няма къде, защото полигони няма. И липсата на полигони се отразява веднага върху качеството на курса. Не можеш спокойно да се научиш нито на паркиране, нито на маневри. Курса ми започна по следния начин - първия час - вдигане на капака на колата и обяснение кое какво е, след което настаняване на предната седалка и команда "Потегляй". Нищо че аз дори *** не знаех за какво са. Обясни ми човека и хоп - на улицата /Не го виня, просто има определени часове, в които трябва да ме научи на всичко/. Потенциялна убийца - жена, блондинка и в учебна кола. :))))))))))))))) Та се разминах без произшествия не благодарение на скрития ми шофьорски талант, а заради наблюдателността на околните шофьори. Втори ден - още по-весело. 13,30.....карам на Цариградско шосе, щото ще учим извънградско. Нещо като сценката Алф и червеното ферари. Като слязох от колата се чувствах така сякаш съм прекопала 10 декара и почти бях започнала да вярвам в Господ, Аллах и Буда. Трети ден - време е за градско. И ако ще е градско, то що да не е съвсем? 15,00 часа и моя милост в отсечката гара "Подуене", "Сточна гара", "Лъвов мост". Аз пълзя къде по правилник, къде защото е задръстване, а околните шофьори се "радват" на цялата ми рода....до 19 коляно поне. И така десетина дни. Ако не бях взела мерки и ако не си бях дала сметка, че от мен само с един курс освен убиец друго не може да излезе със сигурност можеше и мен да пишат по новините. Та си платих - но не за шофьорска книжка, а за още допълнителни часове, за да свикна и да не представлявам опасност за движението. Защото книжката не те прави шофьор. А когато с инструктура преценихме, че съм готова се явих на изпит и си я взех. Така че - нека курса да е скъп, нека да е дори 1000 лв., но нека да бъде наистина курс - с достатъчно часове, с повече разяснения, с повече наблягане на специфични неща и задължително с подкрепата на КАТ по отношение на намирането и предоставянето на места за полигони, където начинаещите да могат да се адаптират, а не да бъдат хвърляни веднага по улиците като правоспособни водачи. Сегашното не е курс. Затова и произвежда убийци по пътищата. Учим как да потегляме и как да спрем, но не ни учат как да реагираме в сложни ситуации. А не може да разчитат единствено на това, че младите шофьори с времето и с практика ще добият опит.
отговор Сигнализирай
10

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не знам кой какво ви учи но ще ви кажа най-честите шофьорски грешки.. Когато маневрираме назад и завиваме волана на дясно ,освен назад трябва да следите и предния ляв калник къде отива , при ляво следиме и преден десен калник. При пристрояване освен огледалото е добре и бързичко да си обърнем главичките назад за да сме на 100% ,че няма кола в платното което ще се престроим, защото мъртвата точка между двете огледала може да изиграе много лоша шега.. Когато изпреварваме , трябва да сме най-внимателни и само при 100% сигурност ,че няма да ударим кола в насрещното.. Както и в завой НИКОГА не изпреварвайте НИКОГА.. Това е направил Ставийски и видяхте какво става.. Никога не карайте пили или друсани..Никога не излизайте назаден на главен път.. Това са най-важните правила.. Останалото със знаци и предимство носи много по-малко жертви от гореспоменатите неща..
отговор Сигнализирай
Новини