Да вземем една Румъния,там цената на електричката Dacia-Spring започва от около 16800 Евро,субсидията за покупка на електромобил от физически лица е 10000 Евро.Та кога ще ги стигнем Румънците а тук държавата виждаш ли трябвало да "убеждава"хората да си закупят Електромобил!
отговорСигнализирай
21
Анонимен преди 3 години
91
Голям процент от цената на горивата се формира от акциза. Така че държавата има механизми да влияе на ценообразуването на горивата. Дали от свиването на бизнеса загубите няма да са по големи от печалбата от акциз.
отговорСигнализирай
20
баровеца преди 3 години
724
Бе много революционери и бунтари бе тука. Споко, бензина и дизела трябва да поскъпнат до около 5-6 лв за литър за да се спре това малоумно ходене с колата "на кафе на мегдана". А и кой е казал, че всеки трябва да кара кола?!? Коли ще караме тези, които сме с високите доходи, но не спрямо българския стандарт, а спрямо европейския и американския. От там нататък пролетариата в България трябва да се научи къде му е мястото, а то е на автобусната/трамвайната спирка или на гарата!
отговорСигнализирай
19
водопроводчик преди 3 години
301
До програмиста с ел.пежото - а домати в саксия в хола ще си гледаш, нали? Щото до магазина ги возят. И като ти изгори крушката - ел.техника викаш пеша ще дойде да ти я смени? Или като ти избие някоя тръбичка в новата баня... Обществото не фукнкционира точно така, както си я мислиш - всичко да расте в магазините и само аз да съм добре!
отговорСигнализирай
18
икономист преди 3 години
180
поглед из коментарите...-Пишете кой на какво ще се вози, а не казвате нищо за това, какво ще стане със цените в стоковата кошница.
отговорСигнализирай
17
Асане преди 3 години
85
До АсанБибитко иска да се върне,затова калинките му-продажни чантаджии от ИЗЛИШНИ въшкарски организации правят саботажи.
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години