IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"У"-та превземат София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
xyz
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Искат РАЗРЕШЕНИЕ,за да ПРОТЕСТИРАТ!!!
отговор Сигнализирай
34
и ловец съм и рибар
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
преди 10 години един познат 4 пъти го късаха на кормуване и нямаше изгледи да стане шофьор. Отиде в САЩ да поработи малко и там изкара книжка от първия опит. Сега си кара тук в България, 10 години не е имал ПТП. Та исках да кажа, проблема според мен в България не е породен толкова от качеството на курсовете, колкото от факта, че няма контрол от КАТ по пътищата или ако има то всички им знаем местата където вардят. Реален контрол не съществува. 90% от трагедиите по пътищата не са свързани с качеството на проведените курсове а поради липсата на контрол. Пияни шофьори, шофьори без книжи и шофьори, които умеят да паркират перфектно, знаят правилата, но карат с превишена скорост и се изживяват като Майкъл Шумахер.
отговор Сигнализирай
33
b0zata
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
spored men do nqkade e prvailno tfa da dignat kursovete za da nemoje sulio i pulio da vzema knijka da se izjivqva kato shumaher i da umirat nevinni hora ima dosta izlishni raboti no spored men trqbva da se uvelichi praktikata i da vkluchva nekakvo obuchenie... v momenta reshavash nekakvi listovki otivash na kormuvane ako mojesh mojesh kat nemojesh te kusat .. spored men trqbva da te uchat kak da karash nali za tova se kazva shofiorski kursove a ne shofiorski ispiti....
отговор Сигнализирай
32
Никола Зигич
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
гаси, аз като карах курс 2003 цената беше 200 лева, сега била 600 ...
отговор Сигнализирай
31
Дядо
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Чета коментарите и май на всички е ясно, че цялата система е доста сбъркана....ами така е, защото в тази държава няма читави хора с акъл в главата, които да могат да пишат закони. Другият сериозен проблем е, че в тази държава наказанията са много леки, никой не спазва законите, а и има един милион начина да се измъкнеш от глобата и наказанието. Като резултат - хората се избиват по пътищата. Умират невинни заради безхаберието на други, всички цъкат с език и коментират т.нар. "Война по пътищата". Всеки един от нас е срещал хора, които се учат да паркират по малките улички, или по паркингите на МЕТРО и АРЕНА. Всеки един от нас е виждал млади и неопитни водачи, изпаднали в неловки ситуации - не могат да извършват елеменатрни маневри, не могат да потеглят на "ръчна", не усещат габаритите на автомобила, а не са изключение и тези, които не познават знаците ....Цялата разправия с тези учебни коли е свързана с парите ! Само един пример: С новите закони се опитват да задължат фирмите да позлват един компютърен софтуер за обучението - той струва около 400 Евро. Сметнете броя на фирмите по стойността и ще получите една крупна сума. Къде отива тя? По-широкият кръг от хора не е запознат с "кухнята на нещата" и не може да рзабере кой мъти водата....... Давате пример с Америка - тук е България, правилата за придобиване на книжка в Америка не са приложими у нас. Основният проблем е, че държавата даде право на куцо и сакато да се занимава с обучение. Трябва да има една Организация (а не фирма) и тя да гарантира нивото. Трябва да има полигон, обучението трябва да е 3 месеца, да съдържа много практика, а изпитът трябва да бъде изключително сериозен, със завишени критерии. Държавата трябва да промени санкциите и да гарантира тяхното МОМЕНТАЛНО и НЕЗАБАВНО приложение. Иначе не става.
отговор Сигнализирай
30
Do 24
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ei shiban mrasen pomiqr v dupetio ti she parkiram
отговор Сигнализирай
29

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
наистина трябва да има полигон нощно каране и повече часове.но в новата наредба има и доста глупости като сътрудника и понеделника което направо комично,май целят да ограничат колите в бг с тази наредба друго не виждам
отговор Сигнализирай
28
Pesho
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Както е споменал 26 и някой още преди това - като в САЩ - карай си каквото искаш където искаш с която кола искаш, само до теб да има правоспособен шофьор.След това си отиваш със твоята кола на изпит и каквото стане.Ако не знаеш правилник - твой проблем късат те, ако някак минеш - при нарушение глобите почват от 100$, ако убиеш някого - в затвора,караш пиян вземат ти книжката и в затвора, имаш празни бутилки от алкохол в колата - в затвора и т.н. Никой не може да научи друг на правилно поведение на пътя ако този друг не е стимулиран сам да се научи - или . . . в затвора.
отговор Сигнализирай
27

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
аз много съжалявам че на курсовете не ме учиха как да паркирам в началото като си взех кола ми беше много трудно, сега вече се понаучих но все още е нещото което мразя :) според мен часовете са напълно недостатъчни, трябва повече практика и най-вече да бъде върнат полигона
отговор Сигнализирай
26
Info
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
а в САЩ ми струваше само 8 долара да си изкарам книжка!!! Часовете при инструктор не са задължителни, а листовките са са от 10 въпроса и са само 10 варианта. Изводите оставям на Вас, специалисти!!!
отговор Сигнализирай
Новини