IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Събев: Трябва да се вдигне скоростта на жп транспорта


Обратно в новината

Коментари Коментари

66
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
подмяната определено е налице, тоя е ченгенце до мозъка на костите, да не говорим че е тотален психар...
отговор Сигнализирай
65
иванчо
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Поредната купчина общи приказки .....Кога ще имаме поне няколко линии за безопасна скорост поне от 400 км/ч ....?'?От десетилетия ги има в редица страниОркриват се за над 600 км/ч скоростни линии ....Къде сме все още ние?'?!?!?
отговор Сигнализирай
64
Я, па Я
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
До Гиб МелсънЖП Мрежата на съвременна България е построена на 80% по времето на Стамболов и около 15% между 1ва и 2ра световна. Останалите около 5% са повреме на соца. Предимно индустриални отклонения за обслужване на заводи. Опитали са да построят ЖП Линия Варна-Бургас но така и не са успяли. Построеното от Стамболов е трябвало да бъде само основна-базова мрежа но никой след него не успял да го настигне и да завърши цялостния проект ...
отговор Сигнализирай
63
stoedin
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
e, платил си е човекът, сега може да говори всякакви неща, при това със самочувствие. 300К не са малко пари.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Този няма шанс в ЕС . Не знаете това което знам аз . Още Амазон не са решили да инвестират в България щото не става за инвестиции . Когато решат този ще фалира. В бг всякакви шм/ат.тки стават ,,журналисти,, А Европа не е това което си мислят ш.мат.кит.е . Защо сме царство на шмат.к.и.те ли ? Щото нещат да бачкат в Европа а искат да са ,,журналисти,, Имат още мнооооого да учат . Ама - ЧУКЧА ИСКА ДА Е ПИСАТЕЛ ,А НЕ ЧИТАТЕЛ :))))
отговор Сигнализирай
61
sad
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Има надежда. много точно напипва слабото място в транспорта в БГ.Всички помним километричните здръствания около с. Ракитница от това лято, когато затвориха магистрала (магистрала ли е или по-скоро селски път???) Ст.Загора-Чирпан.На практика половин България разчита на една вечно не-до-ремонтирана магистрала.А дали железниците умишлено не се държат в допотопно си състояние ?...
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Това е типичния бай Гaньо ;) В чужбина съм живял с хора работили за Амазон която е типична логистична фирма а не сайт . ЕС иска да останат в цяла Европа само Дечел и Амазон обаче наш Гaньо ако трябвало ще влезе в политиката но в България щял да остане и Еконт . Да са смея ли или да плача не знам . От това което са ми разказвали за Амазон тоя няма шанс . Само българския псевдожурналист храни Гaньо с фалшиви надежди че еврог.ейско робство специално на него ще се наведе . Да са смея или да плача ??
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Какви средства, за последните осем месеца икономиката на България върви надолу, Румъния е с 9% Ние ние с минус о, 8%. За какви инвестиции говориш итекство на пикаеши по кръствоищата протестъри?
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Събев, само 300 000 лв ли брои на Кирил Измамата или бяха повече, за станеш министър?
отговор Сигнализирай
57
коня и каруцата ...
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
АЛОООООООООООО за да има съвременна железница ТРЯБВАТ пари / средства. ... а за да ги има трябва икономика ... а ако има икономика ( работеща / произвеждаща ) на първо време здравеопазване .. образование .. полиция ...отбрана ... и после железница .. АЛООООООООООО
отговор Сигнализирай
Новини