IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кой те бие, ма?


Обратно в новината

Коментари Коментари

1028
BIVSH BALGARIN
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
SRAM!!!! DOJDE VREME DA SE NAREKA BIVSH BALGARIN.AKO TEZI *** BJAHA V USA STJAHA DA SA VECE V ZARTVORA>
отговор Сигнализирай
1027

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
E AKO TOVA E BULGARSKOTO VUZPITANE NA Y4ENICITE V BULGARIA TO NE SUGALIAVAM 4E MOITE DECA NE Y4AT V B.G.
отговор Сигнализирай
1026
mundo
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Malko sa prekalili momchetata,ama ako daskalkata pishe dvoiki za otsastviq i ne znae kak da im kaje dve dumi i gi nakara da mlaknat si e nein problem. Nali za da stanesh uchitel , trqbva da mojesh boravish s horata . Ama sega neznam kakav e bil otzvukat v BG , ama tova ako se slutchi pri men ( vav Franciq) losho gi tchaka tiq pitchove. Prosto no comment
отговор Сигнализирай
1025
1023/стоян
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Съгласен съм,че за всеки човек приоритетите са индивидуални.Мисля си обаче,че във всяко едно общество има общоприети ценности,норми да ги наречем(които за съжаление в нашето псевдо културно общество са тотално размити).Именно на тези ценности трябва да се наблегне в средното образование,на ценностите,които са общовалидни,непреходни -първото което ми идва е уважението към учителя,към човека,към институцията,към труда на другия,има и редица други общовалидни норми(за някаи очевидно догми:) които са неоспорими,тоест нещо като абсолютната или т.нар.Платонова истина. Няма зна4ение от гледнатата то4ка,има някои неща,които се срещат във всяка сфера- както е то4но уважението за теб,за мен,за ученика,за МОН,за семейството му,за обществото-то е важно за всеки,без да уважаваш не можеш да постигнеш каквото и да е било. Съвременното общество се гради на груповата работа,а без елемтарно уважение тя не би била качествена. За този пример се сетих в първия момент,има и други,но не ми се изпада в дълбоки съждения :)хубава вечер
отговор Сигнализирай
1024
Смелостта да възпита
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
1023, предполагам, че без да искаш си се регистрирал/а от мое име. Няма значение. Съгласна съм с теб, че училището трябва и да възпитава - чрез учебното съдържание, чрез поведението на учителя в клас, с начина, по който той /по-скоро тя/ управлява и моделира поведението на учениците си, чрез системата от ценности и приоритети на конкретното училище, чрез системата от поощрения и наказания, чрез връзката на училището със семейството и т.н. Обемът от учебно съдържание, обаче, е такова, че в учебно време обикновено не стига времето за по-екстензивни дейности, които са по-едекватната форма, с която може да се възпитава. Конкретното учебно съдържание е често далече от учениците и това, което те смятат, че е необходимо да учат. Въпросът ми към теб е: кой или коя институция има моралното право да прецени кое да бъде изучавано от учениците като задължително учебно съдържание? Аз може би имам една представа за това, ти - друга, ученикът - трета, семейството му - четвърта, МОН - пета, бизнесът - шеста, а страната, в която той евентуално ще имигрира след като завърши - седма. Къде е пресечната точка между нашите различни мнения?
отговор Сигнализирай
1023
до смелостта да възп
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
не мисля,че точната дума е насаждане на ценности.но определено съм на мнение,че трябва да се обръща повече внимание на ценностите,особено в училище.може би трябва да отпаднат някои предмети,които не са доминиращи за съответнич у4еник,да се формира професионалната му насоченост преди гимназиалния етап и той да може да работи целенасо4ено върху предметите,които ще са му необходими за понататъчното му развитие.Училището е мястото,където децата трябва не само да се образоват,но най-вече възпитават.Според е мен е много по-важно след 12 клас ,един човек напуснал училище да бъде с нужната култура,възпитание,отношение,да има сетивата за добро и зло,за правилно и грешно,за стойностно и безсмислено,отколкото да знае колко е корен куби4ен от 335(осбено ако е решил да се занимава с право,например).в4ера сутрин гледах министърът по БТВ и той каза,4е на въпрос:избройте 4 български революционери,е имало хора ,които не са писали нищо....Проблемът е,че и самата образователна система и експертите,не могат да преценят кое е важното са у4еника,който след време ще е 4аст от обществото и ще трябва да съхранява историята на България и да гради бъдещето й.Трябва наистина да има радикална промяна,което дале4 не завършва с въвеждането на матурите.
отговор Сигнализирай
1022

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"1004. - 10:03 - МАЙНИТЕ !!!От: Истината е някъде тамЕдин простичък, обикновен въпрос - Вие да се сте чули нещо хубаво от Пловдив? МАЙНИ, В БУКВАЛНИЯ СМИСЪЛ СЕЛЯЦИ, И ОГРАНИЧЕНИ ИНДИВИДИ НА ИЗПАДНАЛО ОБЩЕСТВО !!!"-------------------Много си прав за пловдивчаните! живях 5 години в тоя провенциално-напудрен град и се отвратих от тях! селендурски манталитет с някакво изкуствено самомнение за себе си, граничещо с мания! А да не говорим, че почти не се чувстват и за българи1 не напразно историята им е отредила да бъдат ничии през вековете-траки, римляни, гърци, турци , българи, арменци, славяни, ***, каракачани, македонци, албанци...Мешавица безподобна и манталитетът им такъв!
отговор Сигнализирай
1021

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
1020
Смелостта да възпита
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
1013/1017, дори така да е, моралът на околните не оневинява злодея. Тук идва въпросът, до каква степен е допустимо подрастващите да гледат телевизия. Аз съм вече склонна да смятам, че изцяло трябва да не допускаме децата да гледат телевизия, има детски, забавни и образователни двд-та, ако толкова искат да гледат. Целият процес на това, каква информация ще достигне до детското съзнание трябва да е контролирано от зрелия, мислещ възрастен. Знам, колко е трудно да се постигне това. Но зависи от нас и до каква степен сме осъзнали необходимостта от това решение.
отговор Сигнализирай
1019
Смелостта да възпита
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така е 116 и 107, но директорите са само една от главите на змея, за който говорих. Другите са: министър, министерство, правителство, общество, семейство, община, учители и т.н. Нека не хвърляме върху директорите цялата вина, те са само послушковците /доста добре заплатени вече/ за провеждане на линията /най-вече неофициалната и неофициализираната/ на държавната политика в сферата на образованието. Има и изключения сред директорите, но дори и от тях успяха да направят морално гъвкави ръководители, склонни на много компромиси със съвестта им.По темата за садизма и злобата: в едно общество дали господства садизма, дори и прикрито, може да се съди по реакциите на децата и младежите.
отговор Сигнализирай