IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

България трябва да инвестира в терминална и пристанищна инфраструктура


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
БДЖ
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
От няколко години се тръби яко как БДЖ-товарни превози били на загуба и било нужно да се приватизират. В същото време Турция направи жп тунел под Босфора за бърз транзит на стоки от Китай и Турция към Европа. Гламави ли са турците да го строят този тунел ,при условие,че няма бъдеще в жп-то? Просто идва нова далавера , държавата купува нови мотриси и вагони за 2-3 млрд. и след една година БДЖ товарни превози се прдава за 100 млн., че било много губещо. Никито Василев може да каже как стана с БТК.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Нали закриха заводи под претекс че не отговаряли на стандартите на ЕС ами да черпят тогава
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
8 нали сега дойде такъв с диплома от Харвард бре! То тая диплома май е курсче, но е от Харвард. А взе да ни го слага с 300! Не че точно за това не мечтаеха бабишкерите дето го избраха и булчетата дето мъжете им са импотентни. Но Кире се оказа, че може да го слага само на народа. Иначе топките му семки пред западните и океанските. Та речта ми е, не си поръчвай твърде образовано, че току виж се окаже с купена диплома!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А пари от къде? Заеми, заеми и пак заеми? А каквото имаме го даваме на чуждите, че сме много ларш! Ах *******ка ви!
отговор Сигнализирай
15
долу ЕС
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
32 г краварски безценностти под формата на натиск, съвети, насоки и заплахи. резултат 6 млн души и най бедни. След още 32 г какъв ли ще е резулатата по геометричната прогресия? клони към нула българи, нула доходи, нула държава. Е, но пък природата не търпи празно място. Други етноси колкото щеш.
отговор Сигнализирай
14
Край
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
България е встрани от всякакъв трафик на стоки от Китай. И това е обективно и ясно за всеки който види карта.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Този доцент, явно не е със всичкият си, след като се опитва да дава такива съвети. Какъв кораб ще дойде до нас, на кои търговци? Даже не ми се коментира, колко светлинни години сме далеч от реалност, за такива инфраструктури.
отговор Сигнализирай
12
бай Хой
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Доцента явно пише колкото да не заспи, без да е направил и елементарна проверка как стоят нещата. Нито може да се разшири, нито да се удълбочи пристанище Росенец. Нито Лукойл може да работи с друго освен Ребко крут ойл. На дневна база потреблението ни е около 25 000 тона. Напълно достатъчно е със сегашната инфраструктура. Варна не става защото има ограничение в газенето.
отговор Сигнализирай
11
Спирайте вноса
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Спирайте вноса вед-на-ги-чески!!! Затваряйте икономиката!!! Ние евроатлантици ли сме или какви!!? Минаваме на гладна диета, без ток, вода, санитарни потребности. Ще напуснем градовете и ще населим пещерите и балканите. Но поне ще носим в гърдите си евроатлантическите ценности, които ще ни топлят и дават сили. А междувременно Урсулка и Борел и останалите ще си получават 6 цифрените заплати и ще си преживят хайвереца.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До ЛамятаТо така е лафа... У наше село 2 пейки и 2 лампи сложиха и почнаха да му викат изградена е сериозна инфраструктура...
отговор Сигнализирай
Новини