IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

На Летище София обслужват пътниците 10 пъти по-бързо от Европа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Vic
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Да, само да не забравяме че там има максимум по 3 полета на час а по натоварените летища по 50. Качеството на обслужване си остава слабо и на доста ниско ниво. Служителите са сопнати и все едно са ги хванали от гората. Незнам кой пише тези безумни статии
отговор Сигнализирай
20
Хората са принудени.
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Сами напускат, така го правят да не съкращават,да не плащат обезщетения. Ясно е че мениджмънта е български, няма как немеца толкова бързо да се изпедерасти,:)
отговор Сигнализирай
19
До 14
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Не е въпроса колко обслужваш , а с какво качество . И един милион да обслужваш ще си предвидиш какво ти трябва за да ги обслужиш правилно- просто повече място и персонал. ЗАЩОТО печелиш от 1 милион. И не можеш да се отнасяш с тях като овце . Определено кредит за Софийското летище в това отношение.
отговор Сигнализирай
18
Вярно е
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Което си е право е право. И 10 пъти са по усмихнати и човечни . Това са моите редовни впечатления .
отговор Сигнализирай
17
Minuva42
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Хахаха :)Летище София обслужва по-бързо двата си полета на час, дам...
отговор Сигнализирай
16
Пич
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Това мога да потвърдя, че е вярно от личен опит. Тъкмо летях тези дни и се изненадах колко е лошо положението из големите европейски летища. В Германия ми обясниха, че съкратили читавите хора и те естествено, си намерили друга работа. Сега при високото натоварване взели да звънят на същите, ама те им теглили една майна. Та по летищата почти нямаше европейски персонал: все бяха някакви африканци, араби или индийци. Които бяха съвсем некадърни и си вършеха работата през пръсти.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Да бе да , на 3-ти май през ранните часове на нощта, пристигнал само един самолет на Новия терминал . Нищо друго, нищо. Час и 15 минути чакаме багажа да се появи на лентите. Накрая дойде, подгизнал от вода ,час и 15 минути е бил на дъжда отвън. При обаждане ,от летището казаха че това не е техен проблем , да се обърнем към оператора. Лицето на България, първото впечатление от страната не е проблем на Летището, а на някаква фирма от офшорна зона.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ръководството на летището трябва да спре с тази мантра ,че никой не е съкратен,защото те достатъчно добре се стараят хората масово да напускат всички отдели и се закриват щатове. Така не плащат обезщетения . Това неминуемо ще се отрази върху обслужването и отношението върху пътниците, защото когато нямаш стимул и идея какво ще се случи от къв зор да даваш всичко от себе си в работата? Целта е хората да се махнат и да си вкарат частните фирми във всички отдели.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
13....това че си чакал багажа си 1ч не са виновни служителите на летището , а тези на фирмата която обслужва полета ти. На летището работят мн фирми с служители, които НЕ са към летище София. Има огромна разлика. Та не слагайте всички под общ знаменател.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Преди кризата, летище Шарл де Гол е обслужвало по около 70-80 милиона годишно, нашето по 3 милиона. За каква бързина говорим. То по тая логика, летищата в Аляска обслужват най-бързо. Слизаш от самолета, вземаш багажа от багажника, махаш на граничния/шерифа (ако въобще се е дотътрил до летището) и си готов. Даже ако раницата ти е в краката - слизаш, махваш и айде, 5 сек. обслужване на човек, ха бийте го това. :D
отговор Сигнализирай
Новини