IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Авиоексперт: Черната кутия на разбилия се Су-25 да не се праща в Русия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
Гост
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Трябва да не се разбере какво се е случило с нашия военен самолет.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До Жорко Това значи няма пари за нальот на пилоти,но има пари за 430 хил. държавни и общински чиновници, за МВР, от които половината са чиновници и пенсионери, за 240 депутати със заплати по 5-6 хил.лв и техните съветници,4 пъти избори по 60 и повече млн.лв,800 млн.лв дадени за АМ Хемус без свършена работа и 53 млн.откраднати в чували за ***,за над 2000 прокурори и около 3000 съдии със заплати по 4 хил.лв,за заплатени 200 млн.лв за природен газ с комисиона 30% и още много други разходни пера
отговор Сигнализирай
65
Мая
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
То пък от Москва ще ви кажат истината?
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Защото в Русия първото нещо, на което ще обърнат внимание е, че ремонтът не е извършен във фирмата производител, а в друга, неоторизирана фирма. Ще направят може би забележки за некачествен ремонт. Нищо чудно да открият и неточности при кацането. А като разберат, че това е първи полет за годината при изминали 9 месеци, ще се хванат за главите.Такова нещо и в Централна Африка го няма.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Въпросният "авиоексперт" няма военен чин и не е летял със боен самолет, камо ли пък СУ демек не се знае точно дали е експерт. Редно е българската армия да го съди за спекулацията че това е пилотска грешка след като той не прилага никакви факти към тъпотията която ръси. Също не ми е ясно "финансовите условия с които се съобразява" военното командване той в качеството на какъв ги коментира. Или преди да викнат някой пилот за полет генералите звънят на авиоексперта да питат може ли?!
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До НеРазбрал. Обърнете внимание: третират го за опитен летец,полковник,а нальотът му досега е само 759 часа, а за тази година това е първи полет!Преди 1989г. нальотът на военните пилоти беше 200-300 часа! Съпоставете този на летците от ЕС с нальота на българските летци и ще се хванете за главата!Добре че полковникът е останал жив!Да ходи в черквата да пали свещ за избавлението си и такова премеждие да не се повтаря! Г-н министър на МО,летците имат жени,деца! Те искат мъжете/бащите им да са живи!
отговор Сигнализирай
61
НеРазбрал
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Каква е основната причина, за да не се праща? Някога ще се кажи ли истината за самолета, който падна в морето, при тренировка?
отговор Сигнализирай
60
Антинатовец
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Защо да не се праща в Русия да не излезе че е правен фиктивен ремонт в Беларус на самолета а и как така за 9 месеца този пилот не е летял?
отговор Сигнализирай
59
Unknown
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ами с такъв летящ *** нормално е да стават такива инциденти ....
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Че какъв пилот е този след като за девет месеца не е летял? Интересно какво е правил през това време, но едно е сигурно- получавал е заплата като пилот.
отговор Сигнализирай
Новини