IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо и докога дизеловото гориво ще е по-скъпо от бензина?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

78
Име
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До АнонименГоривна клетка идва не от "горене", а от гориво". От там "горивна". Там водородът прави реакция и прави ток, който захранва ел мотор.Да, има две преобразувания, но се избягват големите капацитети батерии, които са си дива химия, която все още не се рециклира и няма и да се рециклира така, както на хората им се иска. И водородът рано или късно ще стане горивото, което ще замести голяма част от дизела. Тоест, считайте го така - водородът предстои да стане новият дизел.
отговор Сигнализирай
77
Име
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
До АнонименКато ти трябват 17 левчета за 100км, това значи, че същите пари ще ти трябват и за дизел. 17/3, дори и на тези цени пак там ти идват 100км при 5-6 на 100 разход на дълъг път. От какъв зор тогава електричка за 60-70-100 бона и от там нататък да наливаш за ток?Въпрос с понижена трудност.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Статия на тема - да опровергаем пазарнта логика заложена в основите на капитализма.....
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 84, "На практика излиза двигател,който е евтин който работи с гориво H2O и се поучава H2O", при водородния автомобил двигателя е електрически, въпреки че има концептуални модели с ДВГ на водород, но те са неефективни, всички нови автомобили на водород са с електрически двигатели, а водата е резултат от химическа реакция в "горивната клетка" която си е своеобразна батерия, разликата между водородния автомобил на Тесла и водородните е в батерията, не в двигателя
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Важното при водородните двигатели е,че са"чисти"ефтини,с по дълъг живот и най вече практични(с висок КПД) а горивото е неизчерпаемо и достъпно.Пада от небето а и 2/3 от Земята е вода.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Няма никакво значение,кое как се нарича философе.ВАЖНОТО Е ЧЕ ВОДОРОДА Е БЪДЕЩЕТО.На практика излиза двигател,който е евтин който работи с гориво H2O и се поучава H2O.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Колите на водород консумират около 1 кг на 100км. 1кг. водород струва около 20-30 лева. Зависи как е произведен. Ако чрез соларни панели и електролиза от вода може да излезе много евтино. Но цената на оборудването е висока. Много по изгодно и лесно е да се зарежда батерия отколкото да се прави водород. Предимствата на водорода е че зареждането става бързо когато имаш готов наличен водород. И също живота на горивните клетки е по голям от живота на батериите.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До Анонимен 73, всъщност в така наречената "горивна клетка" няма процес на горене, при автомобилите на водород с горивна клетка, двигателя е електрически, а самата "горивна клетка" представлява своеобразна батерия, незнам откъде идва този превод "горивна клетка" в българския но наименованието е доста подвеждащо, по правилно е да се нарича енергийна водородна клетка, Хонда продават сериино такива модели в Калифорния вече 15 години, като ги продават и с домашна станция за производство на водород
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Мене плаващите елекроценрали със слънчеви панели по ме кефат от водорода. Требе да се орентираме към плаващи електроцентрали от второ ниво.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До79.Говорим за бъдещето. По прочел си нещо,от тук,от там и си мислиш че Япония ще е конкурент.Но там няма суровини.Това им е проблема.
отговор Сигнализирай
Новини