IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ха-ха! В България се чакало 5 минути на гише, максимум


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

84

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Аз нямам претенции към опашките и чакането в границите на приемливото, ама не може някоя лелка, чиято работа е да обслужва хората, да се троска и лае, че й се създава работа (която междудругото никой не я кара да работи насила, освен че й се плаща, за която). И липсата на квалификация няма нищо общо с липсата на възпитание и липсата на елементарни усилия за вежливо отношение. Преди да оптимизират системата нека да поработят малко със служителите си по въпроса с нормалната комуникация с клиента. И другото, което според мен не трябва да се толерира изобщо, е моткането на работното място и всяческото избягване на работа. Едва ли аз съм единствената, на която се е случвало да отида някъде да подавам някакви документи и помещението да е пълно със служителки, които са много заети да правят нещо си в задната част на помещението (обикновено острят моливи, преписват усърдно нещо си, говорят по телефона и т.н.), стремейки се всячески да не се доближат до празните гишета, за да не вземе някой да ги накара да свършат нещо...
отговор Сигнализирай
83
Примери
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да не бъдем голословни. Нека всеки каже колко време чака да му дойде реда да си плати данъците и за колко време гообслужват на гишето и дали лелката е учтива и т.н. Аз не мога да се оплача - чакане около 10 секунди, плащане за около 1-2 минута, пошегувахме се с лелката и това е. А при вас как е?
отговор Сигнализирай
82

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако през последната седмица не отсъствах от работа три дни, за да се сдобия с ТРИ документа от АДминистрацията, можеше и да повярвам. Служителките - с дребни изключения - са груби като разгонени бикове. Охраната се държи с хората така, сякаш са отишли да ги тероризират лично, подиграват се като човек не знае къде трябва да иде и кои документи да попълни. Те са ***! На никого, абсолютно на никого не пожелавам да му се налага да си има взимане-даване с АДминистрацията. И понеже - по стечение на обстоятелствата - въпросният снажен министър го познавам, надявам се да не го видя (поне с глава и половина съм отгоре), че ще го сгъна на четири заради безочието!Иначе можете да ми завиждате за добрите колеги - дори не ме накараха да си взимам отпуска, а просто ме оставиха да си тичам по гишетата.
отговор Сигнализирай
81
Служител от държавна
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не може да не се чака, не може да няма опашки, не може да се натъкваме на 100% усмихнати и адекватни служители... Причините са прости една от които е, че в повечет случай те /служителите/ са неквалифицирани, технически неграмотни и адски незаинтересовани... Не можеш да ги уволниш защото няма да им намериш заместник, а ако им намериш случайно, то той ще е на същото ниво като тях... Това е капацитета с който разполага Държавната администрация. Трябва да се опрости и оптимизира системата, да се съкрати бюрокращината, да се актуализира нормативната уретба, тогава да се съкрати персонала, да се увеличат заплатите, след което ще може да се вдигнат и критериите и изискванията за качеството на обслужване и тогава ще се чака по 2 мин. и ще ти се усмихват.
отговор Сигнализирай
80

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Хора, дано не ви се налага да ходите в НЗОК и РЗОК за протоколи за скъпоструващи лекарства - там да знаете за какво "любезно" отношение и висене става въпрос...
отговор Сигнализирай
79

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
В деловодството на министерството на земеделието ми се наложи да изчакам за най-обикновен входящ номер цялата едночасова обедна почивка, защото бях дошла три минути преди началото и. В агенцията по заетостта трябваше да напомням на някакво пикле , че едно служебно писмо изисква задължително и да бъде вписано с номер във входящата книга. В бюрото по труда трябва да изирваш посредника си от стая в стая, за да ти кажат накрая, че бил излявъл в отпуска. Поставили са им норматив от около 20 души на ден и дори и да няма никой след теб , те изритват през вратата на шестата минута... И още, и още... Премии трябва да се взимат от шефовете, лято е, морето зове.
отговор Сигнализирай
78
Kati
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да не оплюваме поголовно всичко, както правим по принцип. Бъдете малко по-обективни. И аз съм чакала безкрайно в КАТ, там липсва всякаква организация. Но мога да похваля НАП-Изток. Изключително приятно съм изненадана от тази служба. Преди 2 години там бяха ужасни опашки и обслужване. А сега ми се наложи да се обърна към тях по сложен повод. Има система за обслужване, а всички служители бяха страшно любезни и разбрани и казуса бе разрешен много бързо. Много се изненадах, явно има подобрение в системата.
отговор Сигнализирай
77

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Венера, кажи къде бачкаш и ще те тестваме като тайни и не толкова тайни клиенти :)При това всички служители от администрацията имат големи претенции, че имат отлична компютърна грамотност - ама пусто, защо като трябва да се свърши някаква работа почват да се оплакват, че са зависнали компютрите или се е прецакала системата, а то се вижда че 2 букви на кръст не могат да въведат?
отговор Сигнализирай
76
smile
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ne dai si Boje da ti se naloji da hodish v nqkoq obshtina , na gishetata moje da chakash ot 30 min minimum do chas ( za kasite pak taka ) , dva a ponqkoga i chetiri chasa .... da ne govorim kolko sa "liubezni i otzivchivi " vsichki , tva sa pylni gluposti , zemete primet ot agenciqta po vpisvaniq v sofiq kydeto horata chakat sys dni i samo gi preprashtat , smqtaite kolko taini sa bili tainite klienti...!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
75
Venera
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И да добавя - нито съм дебела, нито съм космата, даже не съм и брадата
отговор Сигнализирай
Новини