IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Проверяват договорите на мобилните оператори


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
ехо
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До А ситния шрифт?А нормално ли е да получиш на 3 декември фактура за дължимо за месец ДЕКЕМВРИ???
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Дано видят а1 как правят договор четри години след приключване ми вървят фактури от тия.е живи и здрави
отговор Сигнализирай
19
4
преди 2 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
И като ги проверяват, какво? Едните си ги проверяват, другите продължават да си лъжат, и само дрън, друн. Държавата на "нищо правенето".
отговор Сигнализирай
18
Бай Дрън
преди 2 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
А за ситния шрифт и да проверяваш и да не проверяваш...та нали трябва да ползваш телефон! И да смениш операторите, при другите също е така. Въпросът тук е принципен, защото макар да се води, че това е конкуренция, то няма как трима монополисти да са конкуренция. Трябва да се изкоренят подобни практики, защото това е все едно държавата да е монополист, но в много по-лош вариант за джоба ни. Ако беше краставица да струва пет лева , ще кажа-м.ната му, няма да ям крастаеици, а евтини домати.
отговор Сигнализирай
17
Бай Дрън
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
То нали навремето стана така, че като изтече договора да минаваш на безсрочен. Аз още съм на единия оператор с два безсрочни договора по 5 лева. Обаче като стана така се усетиха как да печелят повече и въведоха подобни нелоялни практики като тая, при изтичане на определен срок, да плащаш много повече за дадена услуга или ако ти изтече договора, да продължаваш с огромно увеличение на цените.
отговор Сигнализирай
16
1. Защо договорите
преди 2 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
представляват такива огромни формуляри, които са трудни за изчитане и осмисляне? 2. Защо "Виваком" изнудва хората, желаещи да запазят стационарните си телефони, като ги задължава заедно със стационарния телефон да ползват цял пакет услуги - задължително и телевизор, и интернет? Някои възрастни хора не ползват интернет, но го плащат. Други искат да запазят стационарния си телефон в жилища, които не позват целогодишно и не желаят там телевизия и интернет, но ги изнудват да платят такава услуга.
отговор Сигнализирай
15
А ситния шрифт?
преди 2 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Проверявате ли го? Щото най-големите измами са точно там!
отговор Сигнализирай
14
Гумичка за триене
преди 2 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
Новата мода е да ти звънят няколко месеца преди да ти изтече договора, и се почва едно диктуване по телефона колко сте лоялни как тоя пакет е само и единствено за вас как вие сте най добрия клиент! Измамници братче кво да ги правиш! Една ми се обади да ми подарява таблет(щото съм лоялен) ама с 20 лв месечно нет, подарък??????????????!!!!
отговор Сигнализирай
13
МНЕНИЕ
преди 2 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
Мобилните Оператори в България станаха като Путин и Газа .Време е да се приемат Закони за Санкции .Много хора си дават месечните доходи за НИЩО получено от Мобилния Оператор - пример - вчера Баба ми беше получила СМС от Йетел - ако утре не дойдете в Офис , ще ви начислим 1,2 лева Такса всеки Месец , Абонамент .ДАНС или ЕС , ЕК или САЩ трябва да се намесят за да Защитят Старите Хора .
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
И какво направи Корнелия Нинова която тогава беше министър на икономиката? -Нищо. Само каза, че това увеличение е незаконно, но въпреки всичко мобилните оператори увеличиха таксите с 1-2 лева
отговор Сигнализирай
Новини