IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

70% от пътническите вагони не са минавали капитални ремонти


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
КРАДЕЦ
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
ДО КРАДЕЦА МИЛА МОЯ МАЙНО ЛЬО
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
Христо Алексиев е най-некадърният министър на транспорта!! Какво падение, избрано от Крадев.
отговор Сигнализирай
21
Ти
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
Стари вагони, хигиена нулева, миризми на не къпано, чалга се вихри, липсва фейс контрол. БДЖ скоро ще заприлича на влаковете в Индия, Пакистан и Бангладеш. Внасят се алкохол, оръжия.
отговор Сигнализирай
20
Алекс
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
Тези вагони не са за ремонт,а за "Стомана"-Перник.Издайте ги и купете вагони втора употреба от Германия или Швейцария.Ще са много по-добри от сегашните.
отговор Сигнализирай
19
тулуп
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 3
крайно време в БДЖ да бъде приватизирано и нарязано за скраб ! още 90-те трябваше !
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
Теснолинейката, опитали се да сложат 'вагон за наблюдение на природата', което е добре, обаче вагоните мръсни, студени, тоалетните заключени или страшни ... никакъв контрол, никаква отговорност, просто едни хора отбиващи номера отгоре до долу и не защото са лоши хора, а защото системата е неработеща, нефункционална, болна.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
Теснолинейката, опитали са се да сложат вагон за наблюдение на природата, което е добре, обаче вагоните мръсни, студени, тоалетните заключени или страшни ... никакъв контрол, никаква отговорност, просто едни хора отбиващи номера отгоре та до долу и не защото са лоши хора, е неработеща, нефункционална, болна.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
проблема в бдж не е толкова липса на пари, колкото престъпен мениджмънт ... временни, безхаберни, политически назначени мениджъри отиват в бдж за малко, вземат каквото могат и бягат ... така държава не се прави.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
Не знам как не ги е срам да искат пари от хората да се возят в тия коптори!
отговор Сигнализирай
14
шопендар
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
в моята кола се возим по един-двама,понякога четрима души,но всяка година минавам колата на технически преглед.в един жп вагон се возят по 50-100 човека,а в зелият влак-стотици,и ако един вагон се строши последиците са огромни.тези вагони имат ли технически паспорт,кой ги проверява и гарантира ли за техническата им изправност,И НОСИ ЛИ СЪДЕБНА ОТГОВОРНОСТ.СЪМНЯВАМ СЕ.ТОВА ЗНАЧИ ЧЕ ПЪТНИКА СЕ ВОЗИ НА СВОЙ РИСК ПО БДЖ.
отговор Сигнализирай
Новини