IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Омбудсманът: Мобилните оператори трябва да размислят за цените


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

48
Наблюдател
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Проблема е че имаме малко оператора трябва да има поне още 3 или 4 за да се нормализира тогава да ги видим с конкуренция всеки си пази потребителя сега имаме 3 и правят каквото си искат
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До 0808 Точно това е ключето. Заробване - 2 години, почти е сигурно, че към момента на прекратяване ще има поне 6 месеца остатък. Другото заробване е да ви "включат" задължително минути, роуминг и др. "услуги", които вие не сте в състояние да използвате никога по принцип, или в пълен обем. Верно, затова са "горещи оферти" - гориш от момента на подписване на договор.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Всякакви договори и месечни такси трябва да се прекратят, да се обявят за незаконни и да се плаща само доставени месечни услуги. За клиента е безсмислено да има договор даже е в негов ущърб. А месечната такса е по-скоро такса следене тоест плащате си за да ви следят къде пътувате.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
Омбудстманката симулира дейност и загриженост. Искам да питам има ли случай, в който тя да е постигнала това, за което обикновено апелира, или само си апелира и си получава голямата заплата?
отговор Сигнализирай
44
Щом тя казва
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
И тази като онзи президента. Само плямпа ама никой не я отразява !
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
В Европа протестират. Ние си траем. Значи ни устройва. Да ги вдигнат още, заслужаваме си ги.
отговор Сигнализирай
42
Предлагам
преди 2 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Глобиха един от мобилните оператори с 50 000 лв заради това, че в сметките на гражданите са начислявани плащания за недоставени услуги. Аз питам, защо вместо това не го задължиха да върне на ощетените онези суми, които са им били начислени за услуги, които не са им били предоставени? За телекомите 50 000 лв е смешна сума, бълха ги ухапала.
отговор Сигнализирай
41
ба
преди 2 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
ша размислят, ама друг път. Накарай ги?
отговор Сигнализирай
40
До Гражданин
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
В договора го пише - можете да го прекратите като платите неустойка в размер на таксите за три месеца. Но не пише, че трябва да направите едномесечно предупреждение. Това ви го казват устно, когато поискате прекратяване. И вие добросъвестно изчаквате този месец. Тогава ви карат първо да платите получените услуги за изтеклия месец и после да подпишете договора за прекратяване. Плащате и подигравателно ви казват, че след плащането договорът ви автоматично се подновява, та да направите ново предупр
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До Гешев да - Може би ще има по-добър ефект ако бъдат подведени под отговорност подставените лица с българско гражданство, които преди време уж бяха собственици на "Виваком". И да се даде гласност кой от българска страна е сключвал тези договори с мобилните оператори, които дават възможност за безобразно третиране на потребителите.
отговор Сигнализирай
Новини