IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Wizz Air се извини на пътниците, върнали се от Абу Даби


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Колективен иск
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 2
Сега всички пътници от въпросния полет да направят колективен иск. И съдене до дупка и след някоя друга година ще получат доста добри пари от тези!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 2
Та като цяло проблема с WizzAir са простите и невъзпитани пътници, често и ромски групички, които могат да те побъркат. И да - причината е, че ако си без куфар полетите са пракелно евтини. А няма тест да те видят дали си *** или човек. Сиреч дали ще викаш, риташ предната седалка, дали ще притесняваш другите пътници, дали ще се буташ на излизане, дали ще се облегнеш на съседа и прочие други простотии за които трябва да те хвърлят навън без парашут.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
BA не винаги е по-скъп от WizzAir, ако ходиш до Англия и носиш куфар цените са сходни. EasyJet са даже по-добри - по евтин priority boarding pass със седалка по избор за малко допълнителни пари. Но често си принуден да ползваш WizzAir защото на дадената дата може да няма полет в нормални часове с EasyJet или British Airways. А главната разлика е, че в British Airways полетите са една идея по-скъпи и без куфар, та малко с малко самите пътници са по-културни, тихи, спокойни и няма ромски групи.
отговор Сигнализирай
12
До 10
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 1
Иначе като пътуват евтино, всичко е ок и ако може обслужването да е като на Бритиш Еър. Няма как да стане, за каквото плащаш, такова получаваш!
отговор Сигнализирай
11
Момо
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 0
Нямам спомен Wizz Air да са ми уважили директно искане за компенсация по 261/2004, затова винаги съм минавал през ГД ГВА и всичко се нарежда.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 0
Няма да дадат никакво обезщетение. Тази компания трябва да се съди до дупка за да си научат урока
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 3
Моля сега разни смачкани мухльовци и чехльовци никога не излизали от селото си да обяснят как WizzAir е най-бюджетната линия, макар, че често за даденв час/ден няма други линии и WizzAir не е никал евтин ако вземеш багаж. Та моля някой *** бай *** сега да пита кой го е дирил в чужбина и да обясни, че всеки който има възможност да пътува му е нещо виновен. След това върви да измиеш чиниите ***, после да гласуваш за същата партия и накрая жената да ти тегли една П. Защото ти самия си П.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 16 Не харесвам 0
Какво се е случило ли? Летиш 5 часа със абуригуени, които ти тропат по седалката и викат през целия полет. Платил си примерно поне 500 до 1000 лв, ако имаш багаж. И накрая чакаш да излезеш от самолета, да си вземеш куфара. Само че, вместо да си на летището на което трябва и да се прибереш изморен и да ядеш, оказва се, че си майка си в п-то, на 500 км и ти казват, че ще нагъчкат със същите онези груби и невъзпитани шумни пътници в автобус да ти скъсат нервите в продължение на още 8 часа...
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 18
Е какво се е случило?Никъде не пише,защо да искат обезщетение?Какво е неудобството?климатикът ли не е работел?
отговор Сигнализирай
6
За Никъф не стават
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 0
Имахме 3 отложени полета! Пуснахме им жалба в сайта на който пишеше,че до 30мин на 100% ще има някакъв отговор,значи минаха 137 дена,след което ги съдихме с адвокати и се получи работата
отговор Сигнализирай
Новини