IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Тол системата има нужда от реформа, а не от скок на цената


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
Хахаха, че тя кога заработи за да има нужда от реформа ?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ами като камиони карат по второкласна пътна мрежа, та да не плащат такси, ще се въведат и там. Трябва да си плащат,че рушат пътищата. Даже през селата трябва да плащат допълнително, че рушат къщите на хората. А най-добре е да се забрани преминаването на товарни автомобили по второкласни пътища
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 0
И точно заради транспортния бранш и по точно заради няколко големи фирми не се увеличава таксата за тежкотоварните автомобили и за това не влизат пари в бюджета и нямаме добра инфраструктура.Демек всички да го д7хат важното на няколко транспортни фирми да им е по евтино.Нямаше да се вкарват второкласните пътища в тол системата ако транспортните фирми си плащаха масрафа
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
Би трябвало да се намалят 10 пъти тол таксите за автомобилите с тегло до 3,5 тона и да се увеличат 10 пъти тол таксите за автомобилите с тегло над 3,5 тона. Нали който руши пътя трябва да плаща.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 3
Ами редно е цената на автомобила да ви намалят 50 пъти.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 5
Цялата идея на тази тол система в България е сбъркана изначално, но така ГЕРБ си осигуриха повече пари за крадене. Защо например леките автомобили плащат една и съща цена независимо колко километра изминават по пътищата? Ако аз например изминавам на година 50 пъти по 5 км на пътища, за които се плаща тол такса, защо трябва да плащам колкото някой с над 100 хиляди километра на година.
отговор Сигнализирай
9
до ОБЯВА
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
Най-прекия път от Европа за Турция е Виа Егнатия в Гърция. Но турските тирове там са изключение, а и не само турските. Реват че в България пътищата лоши, а таксите високи. И същевременно гръцките магистрали пусти, нашите засипани с тирове и се рушат като за световно. После плюем по нашите политици и строители, а не виждаме какво е натоварването. Не искали да плащат, ами да летят тогава. Да не говорим , че масово са претоварени и с това пътищата се рушат в пъти по бързо.Принципа е плати-клати
отговор Сигнализирай
8
икономист
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
В БГ-то всичко се прави в интерес на фирмите, че да имали сме били икономика. А масрафа винаги го плащат хората, че да има за фирмите. Каква е тази пазарна икономика, при която хората плащат, за да има за фирмите? Отговор: планово-пазарна. Печалбите за фирмите, загубите за държавата и ги плащат хората.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 2
Много милиони откраднаха ГЕРБ покрай тази тол система и продължават да крадат. Принципът би трябвало да е ясен - който руши, плаща, но в България не е така. Един товарен камион с тегло над 10 тона руши стотици и хиляди пъти повече от един автомобил с тегло до 3,5 тона, а плаща малко. Даже автомобилите до 3,5 тона, които се водят товарни, обикновено тежат между 2 и 2,5 тона и рушат колкото обикновен лек автомобил.
отговор Сигнализирай
6
=
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
Димитров поясни, че има фирми, които на ден получават десетки електронни фишове.Ами камерите и компютрите не ви мразят - просто отчитат нарушенията и пращат фишове.Логиката е, че тол се плаща там, където има автомагистрали, скоростни пътища - генерират се средства, за да се поддържат тези пътища и да се направят нови. Да де,ама първо нямаме толкова магистрали и второ тировете пердашат където си поискат.*** в Гърция извън магистралата, та да те видя-огромна глоба ще ти отпорят
отговор Сигнализирай
Новини