IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Превозвачи срещу забраната за ТИР-ове през "Петрохан"


Обратно в новината

Коментари Коментари

7
1212
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 3
Превозвачите да ми ядат бахура, нямат никва работа по Петрохан, ще си минават по Хемус, направиха им скоростен път през Ботевград, така че няма кво да хленчат нещастниците!
отговор Сигнализирай
6
Гай Баньо
преди 1 година
Харесвам 12 Не харесвам 0
В една нормална държава отдавна щеше да има тунели под проходите , а не само голи обещания и усвояване(крадене) на средства
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 3
Трябва да си абсолютно побъркан да се вреш с тир през Петрохан! Дори с кола не виждам смисъл оттам! Да, малко по-къс път, но нито като време, нито като разход на гориво е по-добре от магистралата!
отговор Сигнализирай
4
Чист Петрохан
преди 1 година
Харесвам 37 Не харесвам 2
И аз мисля че минаването на ТИРОВЕ през Петрохан е безумие. Застрашават живота на другите участници , постоянно аварират по острите завои , замърсяват природата и правят придвижването кошмарно . Цяла северозападна България е изолирана по този начин.
отговор Сигнализирай
3
Един Българин
преди 1 година
Харесвам 41 Не харесвам 3
Освен че нямате място на този тесен път защото бавите движението и замърсявате природата, нямате място по магистралите в петък и неделя! Кой тул-луп и срещу колко пари в шкафчетов и пусна да карате лятото по магистралите? Не стига че не плащате нормални тол такси ами и да пречите на останалите, които плащаме и такси и данъци и издържаме държавата!!!
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 44 Не харесвам 3
Камиони над дванадесет тона, нямат място на този високопланински проход. Едва преодоляват наклоните и завоите. Отделно аварират постоянно защото парите за подръжката отиват за кю-та на ток ,седмици, есовици и джуки на либовниците . Да пътуват там където не застрашават живота и здравето на останалите участници в движението.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 8
По тези министерства и държавни агенции е пълно с некадърници и профани. Всеки читав специалист е в частния бизнес. Лошото е че дори да вдигнат заплатите в държавния сектор, "политическите калинки" и пишман специалисти ще продължават да са на постата. Държавата или по скоро държавността се разпада под натиска на масовата корупция и кражби. Кьовеши от първоначално предложените и 100 човека от България , одобри с условности само един ... друго няма какво да кажа.
отговор Сигнализирай