IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

75% от работещите едва свързват двата края всеки месец


Обратно в новината

Коментари Коментари

399
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 3
Икономиката на Германия е пред крах. Вестник Bild пише, че германските компании са принудени да намалят производството, конкурентоспособността на силните индустрии е паднала до най-ниското ниво за последните 30 години.
отговор Сигнализирай
398
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
Voyah Free 2024 Full-size SUV е с 10 хиляди долара по евтина от предишния модел. Двураменно предно въздушно окачване окачване, многораменно задно също пневмо окачване, регулиране височината на клирънса, два електромотора обща мощност 490 конски сили, ускорение 4.8 секунди, плюс бензинов 1.5 литра турбо двигател 150 конски сили. 37 хиляди долара. Вътре изработката е средно ниво, но е по-добра от немските аналози BMW X3 и Mercedes GLC.
отговор Сигнализирай
397
до 425
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 3
Като ползвател на 2 чисто нови автомобила, които с жена ми сменяме на 3 години със следващия модел, ще ти отговоря. Продажбите в ЕС спаднаха, защото по време на КОВИД не си карахме грам колите и те запазиха стойност. Нещо повече- масово, ама масово интелигенцията из ЕС, вкл. България отиде да живее на село, където нуждата от автомобил е нищожна, защото се работи дистанционно от вкъщи. Новото нормално. Работа от вкъщи. Кеф. Положителните неща от КОВИД- къщичка, градинка, спокойствие.
отговор Сигнализирай
396
Внос-Износ
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 1
Китай внасяше милиони немски лимузини, което принуди Партията да започне да произвежда алтернативи на немците. И точно това виждаме - алтернатива. Друго си е обаче оригинала.
отговор Сигнализирай
395
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
В Китай всеки е на електричка. Много по евтини са от Тесла, имат много модели, времето е топло, пътищата са хубави, има зарядни навсякъде. Електричката е градска кола, и китайците в големите градове предпочитат електрички.
отговор Сигнализирай
394
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
Русофилът е отишъл нощна смяна в склада на лошата немска компания Лидл, да знаете!!! Изчезнаха минусчетата му.
отговор Сигнализирай
393
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 3
Итересно, европейксите коли като са толкова хубави, защо 2022 са произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно. Защо нещо така вече не ги купуват?
отговор Сигнализирай
392
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 1
Китайските електрички са създадени за богатите китайци, които започнаха да си внасят БМВ и Мерцедеси. БМВ специално изкараха дизайна с голямата решетка заради братята китайци. Като не знаете, поне слушайте по-умните от вас. И за това Китайската Народна Партия се принуди да създаде алтернативи на Немските Тупалки, за да не излизат китайските пари в немците. Въпрос на месеци е Немците да искарат ОЩЕ ПО-ЯКИ ТУПАЛКИ, които ще фалират всички китайски ръжди.
отговор Сигнализирай
391
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Китайските електрички са голава вода, кейдж дуелърите им са гола вода.
отговор Сигнализирай
390
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кръстан Паралийчев Паралийчин от село Несла!!!
отговор Сигнализирай