IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Родители поискаха по-леко учебно съдържание


Обратно в новината

Коментари Коментари

38

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това го искат само някои родители предимно на деца които след 4 години учене на английски език немогат да напишат Thank you нито знаят кога се използва !
отговор Сигнализирай
37

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Завършила съм си средното образование преди доста години, но имам известни наблюдения върху това какво се случва в училище днес. И това което виждам определено не е много оптимистично. Доведени до отчаяние заради липса на достойно заплащане учителите процедират по следния начин. Абсолютна незаинтересуваност в клас, а на желаешите да научат нещо се предлагат частни уроци. От друга страна децата ясно виждат, че учителите им не проявяват никакъв интерес към учебния проциес и това съвсем нормално оказва влияние върху тяхното поведение и мнението им за учителите и образователната система по принцип. Резултатите са ясни. Недоволни учители, и с право, и незаинтересовани и неграмотни ученици. Съжелявам, че ако с мнението си засягам някого, но това което наричаме образование, не е никакво образование, а просто пародия. Какво значи учениците да се държат в училище като в бар? Дали това е нормално?Колкото до учебния материал. Да прави са родителите да недоволстват. Материалът е твърде много, освен това изобщо не е съобразен с възможностите на децата.А и искам да поставя още един въпрос. Въпросът с началото на учебните занятия и броя на часовете. Какво очаквате от едно дете, което е принудено да става всяка сутрин в 6 и след това да има 8 учебни часа, през които вниманието му трябва да е изцяло насочено към преподавателя и урока. Незнам за вас, но според мен не е нормално едно дете да бъде подлагано на такъв стрес.
отговор Сигнализирай
36

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"да се намали претрупаността на учебното съдържание с излишна информация, която децата са принудени да запомнят и възпроизвеждат механично."A KAK I PO KAKAV NACHIN UCHITELITE SHTE POLUCHAVAT DOPALNITELNI PRIHODI ? NALI EKSTRITE LEKTORSKI CHASOVE NOSIAT PARICHKI ? INFORMACIA,ZUBRENE,POBARKVANE NA UCHENICITE DO DUPKA..... ZA PO DOBAR STANDART NA DASKALITE..
отговор Сигнализирай
35
Mirka
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Време е да се действа! Вече втори ден настоявам да се свържем всички, които имаме отношение към проблема по начина, по който се поставя в тази статия. Чакам ви на емейл: mirkamirchev***yahoo.com
отговор Сигнализирай
34
rumen221
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Уважаеми 32, Има една наука наречена опростено "Методика на преподаване", съгласно която, за пълно усвояване на преподаден материал в един учебен час, е необходимо съответното количество часове, за усвояване на материала(самоподготовка), практически задачи(домашни и в учебни часове с преподавател) и накрая, чрез контролни форми(изпити, тестове ит.н.) се установява какво е научено, след което, чрез повтаряне на част от този цикъл(преговор) се затвърждават знанията по недобре усвоени части... Когато всичко това не е заложено в учебната програма, иначе казано, когато тя не е съставена митодически правилно - никой не може да усвои преподаденото, както е сега - учениците са претоварени с учебен материал, който те никога няма да усвоят поради дефицит от време...все пак са деца...
отговор Сигнализирай
33

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Учебното съдържание е само едната страна на въпроса! Другата, по важна е, че на децата изобщо не им се учи! Ама никак даже....! Приличат ми на гарджоци, запняли пред телевизорите, като очакват цялата мъдрост на света да им се изсипе от ТВ екрана! Третата страна на медала е, че не може да има нормално образование, след като няма нормален правилник за функциониране на учебните заведения! Тук ще припомня само един факт: Преди 20-25 години в училище се намаляваше поведение за повече от три неизвинени отсъствия! Изключването беше краен вариант, но се практикуваше и то не рядко! А сега????! за какво образование иде реч, след като учениците разполагат с права и свободи по големи от тези на педагога? Следствието от всичко това са изстъпленията, за които се пише всекидневно в медиите! така че родителите да не се перят много, а да отделят време за възпитанието на потомците си, за образованието ще се грижат учителите!
отговор Сигнализирай
32
dadan
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
za6to obrazovanieto da evinovno 4e decata sa typi ,roditelite sy6to imat vina ,spored mene u4il sym v gimnaziuq i sa me spukvali opt testove za kandidat sudenti ama tuka ,nali decata trqbva da po4ivat 44e da mislqt za gluposti ,kak da se napiqt i nadrusat ama na6to gardje e nai- hubavoto
отговор Сигнализирай
31
rumen221
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
5. Нов модел на средно образование. След първия тригодишен етап, Средните училища да имат възможности, да обучават всички желаещи в занаят с квалификация младши работник - (името на занаята), а при завършване на пълния учебен цикъл да дават професия с образователна степен младши - (името на професията).
отговор Сигнализирай
30
rumen221
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Смятам че днешното безполезно образование, произвеждащо само нискоквалифицирани индустриални роби и , трябва да се промени така: 1. Единнен закон за образованието в България. Закон въвеждащ нова, цялостна и методически балансирана образователна система, чрез която всеки, да се възпитава и обучава след навършване на едногодишна възраст, в четири последователни учебно-възпитателни цикъла, даващи новите - Начално Основно Средно и Висше възпитание и образование. Всеки цикъл да е с продължителност от 6 уч. г. и разделен условно на два 3 г. етапа, завършващи с разширени контролни форми. Учебните програми трябва да се планират съответно на 20, 25, 30 и до 35 часови учебни седмици. Първите пет години в началното училище, да са входящи за образователната система, а шестата да е задължителна. 2. Пълноценно държавно финансиране на образователната система. Държавно финансиране в размер на жезнения минимум от едногодишна възраст, до завършване на средно образование и заплащане на 50% от цената във висшето. Това задължително да включва учебници, учебни помагала, зимни и летни униформени, спортни облекла и др., до завършване на средния образователен цикъл. 3. Въвеждане на единни учебни програми и учебници и нови програми за подготовка на преподаватели, за началното и основното образование. Необходими са единни учебни програми и учебници за началното и основното образование и нови програми за подготовка на учители и възпитатели за началните и основните училища. Тези нови педагози, трябва да са с разширени профили, съответстващи на новите оптимизирани програми и с педагогическа професия, придобита в средните природо-математически училища, даващи новото средно педагогическо образование, завършващо с два, до четири семестъра за специализация, профилиране и дипломиране в колежи към педагогически ВУЗ. 4. Подобряване на учебния и възпитателния процес, чрез повишаване ролята на семейството. За повишаване възпитателната роля на семейството и намаляване миграцията към големите градове, трябва законово да намалим средната численост на класовете в началните и основните училища в малките селища. За селища до 1000 жителя на 6 ученика, до 5х.ж.- 10, до 10х.ж.- 18 ученика. Държавното финансово подпомагане (детски в размер на жизнения минимум), да се извършва практически, след съгласуване с класните ръководители. За всяко неизвинено отсъствие, това подпомагане да се намалява с по 10% 5. Нов модел на средно образование. След първия тригодишен етап, Средните училища да имат възможности, да обучават всички желаещи в занаят с квалификация младши ра
отговор Сигнализирай
29
Mirka
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако имате предложение за действие, моля нека да се стиковаме и да действаме. Могада бъда полезна. e-mail: mirkamirchev***yahoo.com
отговор Сигнализирай
Новини