IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От 2025 г. пазарът за пътнически ЖП превози в България се отваря


Обратно в новината

Коментари Коментари

10
pi
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
А иначе дадоха на летището на концесия с цел 600 млн. да отидат за БДЖ и кво стана .. нищо
отговор Сигнализирай
9
ПИМК
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
сигурно са на доган
отговор Сигнализирай
8
vale_karo
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
Целта е ясна. Не обслужването на населението , а прилапването на субсидиите.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
Спре ли се субсидията трабва да се увеличат цените на билетите. И тогава кой ще се вози на влак?!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
частни влакове ще кандидастват за държавни субсидии ,целта фалит на бдж , ей новото бкп дс
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
И бря ,който е пътувал с влак пътнически и бърз влак ,няма разлика особенно купетата и таолетните ,едва ми има някай пътник да не е ходил до тоалетна ....
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
Само тука разкостват железниците от 30 години. Във Франция са държавни, в Германия са държавни, има някакви регионални концесионери, но водещи са държавните.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Бавно, бавно, бавно. Само директният подбалкански г/д става като времетраене София Бургас, за някой със здрави нерви да го клати 6 часа. Упс, току що прочетох за 30 минути закъснение от преди 2 часа, може и още да се е натрупало на "Чайка"-та...Не, докато не постигнат скорости като в Китай, няма мотивировка да се мъча с железниците, без значение държавни, или частни.
отговор Сигнализирай
2
БДЖто
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
Е то се знае от миналата година булмаркет на север, пимк на юг. Първите даже си купиха и завод за 50млн. да поправят вагоните. Големите бизнесмени с честен труд и т.н.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
Да нямат право да наемат само един печеливш маршрут, а да плащат за всички линии.
отговор Сигнализирай