По закон парко местата в сградата трябяа да са 1.31 към апартаментите. Тоест на 10 апартамента 13 парко места. Поне така пише в закона.
отговорСигнализирай
27
Анонимен преди 9 месеца
111
В София след всяко "подобрение" в паркирането става по зле. Факт!
отговорСигнализирай
26
Анонимен преди 9 месеца
82
То проблемът с подземните паркинги е и от друго. Под София има много подпочвени води. И стари тръби, дето ги няма на нито една карта. Където копнеш и излиза вода. Защото е строена на много пластове. Ако направят подземни паркинги няма никаква гаранция, че колата ти няма да стане подводница след първите дъждове. Спомнете си какво беше с Перловската река. Нищо и никакъв дъждец и половината център плуваше.
отговорСигнализирай
25
Стар Софиянец преди 9 месеца
111
Отдавна по цял свят и в големите градове, и в малките градове и в селата, да имаш кола не е лукс, а необходимост. Проблем после стана паркирането. В България това стана заради безразборното строителство след 1989 година. В София в застроените до 1989 година квартали, много съществуващи паркоместа се застроиха, т.е. паркоместата намаляха приблизително с 1/3. В същото време се строеше усилено навсякъде - върху паркинги, между блоковете, събаряха се 1-2 етажни къщи с двор и се строяха 7-8 блокове.
отговорСигнализирай
24
Анонимен преди 9 месеца
92
И как да се придвижваме, наскоро се качих в автобус на градския. Вътре миришеше на неизмито, на бедност! Злобни, сломени лица. Цял ден нямах настроение после. Айде нема нужда.
отговорСигнализирай
23
Анонимен преди 9 месеца
91
Сега изискването за паркоместа колкото апартаменти, толкова паркоместа, т.е. сграда със 100 апартамента, трябва да има и 100 паркоместа с разни подробности за паркоместата за повредените хора, но това не е достатъчно по ред причини. Например защото паркоместата се продават отделно от апартаментите и може един човек не живеещ в сградата да изкупи всичките паркоместа или ако не достигат паркоместата строителя обявява част от апартаментите за офиси и ателиета, за които не се изисква паркомясто.
отговорСигнализирай
22
Анонимен преди 9 месеца
16
По цял свят в големите градове да имаш кола е лукс. Да я купиш е най-евтиното. От там нататък почва скъпотията. В Манхатан паркинга е 40$ на час, В Лондон е 3 паунда на минута. В Сингапур правото да шофираш в града е 75000 $ за 3 години. В Дубай парко място под наем е 3000$ на месец.
отговорСигнализирай
21
Анонимен преди 9 месеца
43
Ако държавата си е на мястото БРАКМИТЕ трябва да са в морските, а не по пътищата.
отговорСигнализирай
20
Анонимен преди 9 месеца
151
Типично нашенска логика. Вместо да се направят паркинги - лепкай глоби. Несъбираеми. И ще се напълни със стикери за инвалиди пак. Как пък не им увря във вмирисаните чиновнически мозъчета, че само с ограничения, глоби и глупави решения нищо не става. Колко паркинга направиха? Колко кооперации направиха и не помислиха, че новите софиЕнци няма къде да паркират ламарините си? Че нали ще му лепнеш глоба и после го търси в някое видинско село да я събираш.. Мозъци..
отговорСигнализирай
19
програмист преди 9 месеца
26
любимата тема. От 10 години съм в бранша. Тогава почнах за американци на страшни пари в бума, взех веднага апартамент в центъра и 5 паркоместа, ей така да има - всичко в ново строителство на топ локация. В момента ги давам за 250 едното. По ковид взехме и къща в Лозен и сега сме там, апартамента го ползваме като сме по заведения - прибираме се пеш. В къщата имам 2 паркоместа и двете със зарядни точки. Ако ви се налага да живеете в панелка по кварталите ви съчувствам, особено за контингента
отговорСигнализирай
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца
преди 9 месеца