IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трябва ли да има нови правила за шофьорите над 65 г.?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

74
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 10 Не харесвам 0
Дайте статистика колко от тежките ПТП са извършени от шофьори над 65. Колко души са убили и какви материални щети са нанесли. Колко са заснети с 150 и повече км ч колко са пияните колко са с наркотици. Тези данни ги има в МВР...изнесете ги де! Целта е възрастните да се принудят да слязат от автомобилите за да освободят паркоместа за останалите
отговор Сигнализирай
73
Христо Христов
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 5
Не! По над 75 - да.
отговор Сигнализирай
72
НН
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 1
До п.п.Бил съм в казармата. От последните набори. Пълна загуба на време - боядисване на бордюри, метене на плаца, набиване на крак, скучен караул, презоградски отпуски, тайно внасяне на алкохол. Повече се учи за живота далеч от тате и мама - студент. Поне да си готвиш, переш и управляваш бюджета.За възрастните - ами когато шофира внимателно и бавно в полупразното село до хлебарницата - кому пречи?
отговор Сигнализирай
71
до п.п.
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 4
Руските двигатели не обичат обороти, нормално е да караш руски танк бавно. Виж, обаче немските, а особено японските си плачат за повече оборот.
отговор Сигнализирай
70
НН
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 2
Всъщност става въпрос за психотест. В български условия - нищо съществено. Бил съм на такива - за КНО и др. Питат те как си, платил ли си таксата и ти издават документа набързо. Не пише за медицински прегледи. А възрастните предимно не са луди, а просто не виждат, не ги държат краката и ръцете и др. Иначе правилно хората обръщат внимание, че възрастта за пенсиониране все се вдига /т.е. приемат те за работоспособен/, но тежките катастрофи се причиняват от младоци, които пистите им били далеч.
отговор Сигнализирай
69
п.п.
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 3
на 70 г. съм и нямам досега никакво нарушение! в казармата бях механик-водач на танк, 2 г. и половина със запаса, и там се научих никога да не карам бързо, да слушам двигателя, и да не пия алкохол! казармата беше перфектна школа за тийнейджъри!.....може би там се губи сега връзката!
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 3
Шофирането с високи обороти е полезно за добре балансирани мотори, като редовите шест цилиндрови. Премахва всякакви нагари по двигателя. На шестак на втора ако не му направиш един-два светофара от 4к оборота до прекъсвач, ще се счупи и хабиш колата.
отговор Сигнализирай
67
шмatka
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Анонимен 47 Чудя ти се на акъла? Ти от малллоумници чакаш да им роди пиппето нещо смислено и рационално?ЕС е мърртвец и само онези отгоре лапппат заплати и съчиняват проссстотии и глуупости- нищо умно! та е това сега - поредната дискриминационна глуупост!
отговор Сигнализирай
66
Факт е, че
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
тези, които карат дрогирани и пияни, които са убийците по-пътища в България са най-често шофьори на възраст между 20 и 60 години, независимо от социалния им статус. Не, не трябва да има различни правила за шофиращите над 65г. Правилата за всички шофьори трябва да са ЕДНАКВИ И СТРОГИ.
отговор Сигнализирай
65
До lina
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Хващам се бас с теб, че нямаш мозък в главата си по-голям от на колибри ! Дори се съмнявам, че не си хомосапиенс, а овца !
отговор Сигнализирай
Новини