IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Промени: С до 130 км по магистралите, МВР ползва ТОЛ-камерите


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
шофьор
преди 8 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 2
Не променяйте закона, лекувайте идьоtete!
отговор Сигнализирай
18
Кольо
преди 8 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 2
То хубаво предлагат някакви мерки ама аршина пак е двоен. Защо не се контролира по-скоро качеството на нови пътища и ремонти и защо не се вдигнат и там наказанията? Че голяма част от катастрофите са заради малоумно шофиране е факт, но не малко са заради дупки, лоша маркировка и необезопасеност.
отговор Сигнализирай
17
До Анонимен 15
преди 8 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 4
пълно е с хора като теб, даже и по-бавни. най-обичам някой със 105км/ч като тръгне да изпреварва камион, който се движи със 103км/ч когато съм на 200 метра зад него, движа се със 135 и вече съм започнал изпреварване. няма оглеждане, няма мигач. после защо има верижни катастрофи. това особено пловдивско е всеки път като минавам, няма пропуск.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 22 Не харесвам 2
Проблема не е 140те километра в час на магистралата, а тези които карат над тази скорост, разсейват се с телефони и какво ли не и не спазват дистанция с другите автомобили - поне за магистралите. За ТОЛ камерите.... това ще е просто машина за пари и много хора ще изреват защото по пътищата има доста несмислици. Табела за населено място 5км преди първата жилищна сграда на почти прав път с няколко полуизоставени халета в отсечката. Каква е логиката тук на 50 км/ч?
отговор Сигнализирай
15
подмяна
преди 8 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 1
пак ще сменим едни табели, за да захлебят наши фирми от смяната им, и други наши фирми от прекалибриране на камерите! не че има някакъв смисъл - хора с неизправни автомобили, никакви реакции и тези, които не се огледжат/мислят се за безсмъртни винаги ще са основната причина за катастрофи. те се блъскат в кръговите, засичат се в града, пресичат на 4-лентов булевард, но основното е ограничението на магистралата да се промени!
отговор Сигнализирай
14
До Хайделберг до 2
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 6
понеже в Испания пътищата са най-добри - там има една отсечка с най-високата смъртност в Европа.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 2
Аз карам икономично около 110, разход под 6, досега друг като мен не съм срещал, само няколко електромобила.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 6
За какво тогава да си взимаш кола която развива до 220-30 км в час след като на магистралка ограничението е 130? Да има резерви под капака ли?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 3
Какво значение има колко ще е ограничението след като винаги ще има хора които не го спазват?
отговор Сигнализирай
10
От Хайделберг до 2
преди 8 месеца
Харесвам 20 Не харесвам 4
Поредният панелен разбирач, който не е напускал България и се изказа как било в Германия. В Германия Няма ограничение само в определени провинции, на определени магистрали в Баден Вюртенберг цялата провинция ограничението е 120 км! Ти никога не си стъпвал в Германия, Германия пътищата не са добри, най-добри са пътищата във Франция и Испания, Испания е с най-голямата пътна мрежа в Европа и третата най-голямо в света, просто хората на Запад имат култура и спазват правила не се бият по крастовища!
отговор Сигнализирай
Новини