IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Само в България" - огромни закъснения на влакове снощи, блокирани пътници


Обратно в новината

Коментари Коментари

55
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 9
Години ще са необходими на Генерал Борисов да оправи хаоса от делаверите на комунистите и промянаджиите!
отговор Сигнализирай
54
баба Пена
преди 6 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 2
Пътуването с БДЖ е истинско приключение също като голи и уплашени по дискавери. Като се качиш и кондура раздава боб и започваш да хвърляш боб а ако си носиш и леща най добре, кога ще пристигнеш и дали ще стигнеш изобщо. Може и стадо крави по пътя да сгази влака, някой пиянка, 2-3 автомобила, някой тир. Зимата парното го няма никакво, най добре си носете дърва да си накладете огън и 2-3 одеала. Ососбено на дългите курсове София-Буграс, София-Варна там е гарантиран престоя в някоя гора.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 1
До Анонимен 51 Тая държавна структура(БДЖ) не се справя с работата от 30 год. Няма друга държава, където да се търпи толкова некадърност с години. Отдавна БДЖ трябваше да се приватизира. Или да навлезе конкурент отвън. БДЖ е монопол в момента и затова си позволява толкова нередности безнаказано.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 0
Що бе,нали ви обещават да стигате от София до Бургас за 3 часа!Нищо,че ще чакате влака 2 часа!Каква пародия!
отговор Сигнализирай
51
ТУКА ИМА ТУКА НЕМА
преди 6 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Е ТО ТОВА Е КАТО В БГ-КАБЕЛАРКИТЕ - ЧАС ИЛИ ДВА,КАКВО ЗНАЧЕНИЕ ИМА,ВРЕМЕТО Е ОТНОСИТЕЛНО...,НАЛИ!!!
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 2
Всичко е с цел !!! Една държавна структура се води умишлено към фалит за да се ускори приватизацията. И друга причина, че до няколко години започват парите от Европа за ЖП превозите и до тогава новият собственик трябва да е във владение...
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Сигурно работят по линиите за да ги подготвят за високоскоростните железници. Оставете ги хората.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
Свиквайте, в 2циганските2 държави е така. Ама важното е да тичате пак да гласувате, а за останалото, те си знаят.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 1
До БДЖ 44 При вас в БДЖ това е постоянно, системно. На все все нещо ви пречи, все някой друг ви е виновен, а най- вече са ви виновни пътниците.
отговор Сигнализирай
46
Киро
преди 6 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 0
Някога във всяка гара имаше дизелов агрегат за такива аварийни случай. Някой така и никога не им се наложи да работят, само ги пробваха един път месечно. После ги продадоха за жълти стотинки...
отговор Сигнализирай