IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Техническа неизправност седи зад пожара в бързия влак


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
без да намеквам
преди 6 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
нищо , но ако са крали нафта и бензин , така като изгори няма да се знае колко са крали . Преди като крадеха и милиционера със свирката като ги погне и в пандиза . Славни времена . за москвичите и ладите искаха да имат ограничения . след 25г-30г да не се кара повече . Влака също може . Никой незнае колко гари има в българия . сигурно повече от църквите и параклисите на черквата .
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До сега стоеше, а сега вече седи?
отговор Сигнализирай
13
Христо Христов
преди 6 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 2
До 10 "Нашите политици просто работят за авто превозваческото лоби." - ми така е на Запад. Нали искате да станем "като на Запад"?
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 2
BNSF-Бърлингтън нордхерн санта фе, железопътна линия, построена през 1864 г. Когато е строена, е имало разправии с 1ндианци и фермери, но така или иначе проектът е станал и функционира до сега. До сега, с огромна статистика от км. жп линии, маршрути, товари и вид подвижен състав. Локомотивите са дизелелектроходи, с огромна мощност и над 20 системи за защита-пожар, заспиване на машиниста, прегряване и т.н. Влачат композиции с над 200 вагона и ако те хване прелез, чакаш половин час докато мине.
отговор Сигнализирай
11
Този Който
преди 6 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
Наскоро гледах по Дискавъри, има една поредица Как се прави, всеки я е засичал. Там показваха как вкараха в депо 50 годишен дизелов локомотив на който му обновиха тяговата част, управлението, електроники и пр. и казаха, че това шаси може още 50 години да се движи без проблем.
отговор Сигнализирай
10
Онион Дрискони
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
По-интересното е как с влак от София до Велико Търново или обратно се стига за 5-6 часа, при положение, че с автобус е около 4 часа. В една Чехия влаковете са по-бързи от автобусите. И са много по-удобни на дълъг път. Дори един час в тези автобуси е неприятно, защото седиш на по-високо и усещаш всеки завой, докато във влак не се усеща. Нашите политици просто работят за авто превозваческото лоби.
отговор Сигнализирай
9
No comment
преди 6 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Цитат: - ...С над час и половина обаче се е движел другия влак от София към Пловдив, допълва БНТ...
отговор Сигнализирай
8
Питам
преди 6 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Тези локомотиви нямат ли уред , който да показва температурата на водата ?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
От 7-8 години насам, БДЖ прави опити да пусне обществана поръчка за нови локомотиви и вагони, но поредното НОВО правителство - я спира и впоследствие пуска своя такава процедура за обществена поръчка, която се спира от следващото правителство, което пуска своя поръчка..... Ето защо НОВИ локомотиви в и вагони в БДЖ няма
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
1: не е ли стряскащо че държавата не може да подържа нищо? влаковете частни (на нашите хора), банки, паркове, сгради, тец-ове, вец-ве, авиокомпании, където обикновенно се правят пари всичко е продадено и дадено на някой. Утре (след 20г) да не ревете че дори да дишате искат пари? и че билета ти до София е 100лв а на магистралата ти искат 50лв.
отговор Сигнализирай
Новини