IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Главчев е освободил шефа на ДАИ заради техническите прегледи


Обратно в новината

Коментари Коментари

27
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 11
Главанак с главанак. Махай се по-бързо, ти доказа че си човек на Дебелян и Тиквун. Цялата държава изгоря и изгърмя, ти се занимаваш с някакви глупости и си прибираш заплатката. Час по-скоро да те няма!!!
отговор Сигнализирай
26
Въпросчета
преди 5 месеца
Харесвам 31 Не харесвам 5
Защо в държавие около нас се карат стари автомобили и това не е проблем? Какво лоби се обслужва с тези действия? Къде са всички държавни комисии за картели, конфликт на интереси и тем подобни лобистки структури.
отговор Сигнализирай
25
днъкоплатец
преди 5 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 20
Каква е тази вакханлия? Не минали нови коли на преглед,те не могат ли да имат проблеми? А това че колите са стари, защо да са проблемни? Стига лобизъм бе Възраждане за кого лобирате сега?
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 42 Не харесвам 0
добре де, да приемем че автомобила е с евро 4, ако не покрие изискванията, не е ли редно да му се занижи категорията до евро3 или евро 2 и съптветно да плаща повече данък, а не да се спира, иначе наистина при ГТП-то трябва да се проверява основно безопасноста на автомобила
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 4
Междуведомствена група, началник на канцелария, на кабинета и т. н. Все соц терминология... Европа е далеч и е недостижима, особено за бг бюрократите, наследници на соц величината, управляващи "държавата"
отговор Сигнализирай
22
писар
преди 5 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 2
Това може да е бъг в софтуера и нито Главчев, нито шефа на ДАИ да са способни да се оправи. Ни най-малко с уволнение. А да платят на този, който го е писал да си извърши тестовете, за да може тоз софтуер да извършва адекватен контрол на емисиите. То е така- пиши ми софтуер, ще платя еди колко си и готово. Софтуера писан, парите платени. Утре бъгове колкото си щеш. Ето това се случва в пунктовете за ГТП. То не е първото- това беше и с винетките и с много други софтуери на държавата.
отговор Сигнализирай
21
Необмислено е !
преди 5 месеца
Харесвам 26 Не харесвам 1
Само 10% не минавали преглед .ами те другите който си знаят че няма да го минат чакат този ненормален закон да бъде отменен и не отиват на ГТП -- навсякъде се говореше че подобна глупост няма как да остане -- плюс това тази глупост не засягаше дизелите и старите коли а най-вече колите със стандарт евро 4 и 5 който много леко са се влошили--- влошаването е леко но ремонта е скъп защото чисто новия оригинален катализатор е 2 бона .а ако има леко износване и на цилиндрите отиваш на основен ремонт
отговор Сигнализирай
20
да освободи и на КАТ
преди 5 месеца
Харесвам 32 Не харесвам 0
заради форсиращите без аспуси тунинговани джигити и моторджии бръмчащи безнаказано разбуждащи хора и бебета през нощите
отговор Сигнализирай
19
Необмислено е !
преди 5 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 8
Всеки знае че автопарка ни е стар може да се постави на първо време усреднен стандарт за движение във страната под който трябва да бъдеш спрян НО да е достижим както и за стари така и за нови може да се забрани вноса на по-стари от 12 г автомобили а след като стане колата на 20 да се кара на вторични без пре-продажби вътре във страната --лека ,полека --това сега беше пълна необмислена дивотия за тормоз но не и за екология .... Във България трябва да се съобразим със стандарта и да сме умерени
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 26 Не харесвам 0
тураме видеонаблюдение по пунктовет за ГТП, връзваме ги къ ДАИ, МАи.............. а за склад с тонове взривни вещества няма изискване за съхранение на видеозаписите на отдалечен сървър........... абе, както казва Дългия, верно нема такава държава
отговор Сигнализирай
Новини