IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Какви са причините за закъснения на влакове?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Отговор :
преди 7 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Няма кой да бута влака... :)
отговор Сигнализирай
12
115
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
БуневЯ кажи колко взема заплата, един човек който отговаря за сигурността на движение на влака, демек машинист, ревизор, и колко взема такъв който не отговаря пряко за това нещо?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 13 Ако има частен превозвач на пътници и пътниците ще избягат при него. Никой уважаващ себе си човек няма да се качи в сегашното БДЖ. Като изключим пътуващите до/от раб. си места, които могат и прави да пътуват в коридора, без да сядат във вагон, без да ползват тоалетна.
отговор Сигнализирай
10
Пловдив
преди 7 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 2
Господин пимк е проблема от както взе да заграбва БДЖ започнаха саботажи палежи закъснение смърт и така нататък .
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 8 Може и 20 други фирми да има, но Пътнически превози е само едно държавно предприятие. Кой друг извършва пътнически превози?
отговор Сигнализирай
8
До 8
преди 7 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 7
Как така няма друга фирма?Още 17 превозвача има,същите като БДЖ,но са частни.Спред теб там какви хора работят?Лекари ли?Много от добрите железопътни работници се изнесоха при частниците,щото дават пари.В БДЖ "работят" само хрантутници те.На 20 депа в България нямало кой да работи?БДЖ Пътнически превози и 200 локомотива да имат на 20 депа излизат по 10 машини на депо.Ако не могат да поддържат 10 машини едно цяло депо по-добре реално да ги закрият.БДЖ е свърталище на негодници и безделници.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Анонимен 5 Те са си за приватизиране и по- точно за закриване, и да навлиза друг превозвач със свой оперативен състав, сегашните хора изобщо да не ги взема на работа. Те са се доказали като н е ка д ър ни.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 3
Разбира се, омаловажават се проблемите. Бутането на влак не е било кой знае какъв проблем, закъсненията били заради ремонтите, нищо, че закъсненията не са от сега и преди имаше закъснения. За ремонт хора нямало, заплатите били ниски, ама то хората са ви толкова кадърни, щото са хора на някого. Добрите специалисти няма къде другаде да работят, освен в БДЖ, друга фирма няма. Просто не подготвяте хора, не ставате всичките в БДЖ, това ви е проблемът.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Опитват се да направят всичко възможно да ги приватизират.
отговор Сигнализирай
4
мързел, накедърност,
преди 7 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 3
немърливост, нехайство, лапане под форма на общ поръчки, плитко мислене, незаинтересованост за пътниците, и много други, и тиквата е виновен с неговите предсрочни избори временни министри се сменят като салфетки: Какви са причините за закъснения на влакове?
отговор Сигнализирай
Новини