IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ЕЦТП: Е-тротинетките са заплаха за всички участници в движението


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Този Който
преди 3 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 3
Който не е наясно: всяка една тротинедка, което се продава в момента е ограничена до скорост 25км/ч според директива на ЕС. Но: с помощта на смартфон, безплатно приложение и минута видео от youtube всеки келешш може да и премахне всички ограничения и защити и тротинедката да се набира докато се подпали мотора/контролера/батерията. Единственото, което губят е евентуално гаранцията. Тука кой е виновен? Тротинетката ли?
отговор Сигнализирай
16
СОФИЯ
преди 3 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 0
е залята от тротинетки на частна фирма, които се наемат с телефончето. Няма никакъв контрол, кой, как , на каква възраст ги кара. Умният прекрасен кмет ги пусна.
отговор Сигнализирай
15
Турист
преди 3 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 6
Лееко лиценерно разглеждате казуса, не мислите ли? Кажете каква асоциация се появява в главите ви като чуете "катастрофа с кола" и "катастрофа с БМВ"? Или пък "катастрофа с мотоциклет" Май има разлика, а? И какъв ще резултата ако водача на БМВ-то се качи на колело, тротинедка, камион...и т.н. И щом ще се наказват всички собственици на тротинедки, да накежем и всички собственици на БМВ, а?
отговор Сигнализирай
14
zxbzb
преди 3 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 3
Нужна е ТОТАЛНА забрана за тези "самоубийки"-това не са тротинетки, а оръжия за самоубиване на деца!!! Основна вина имат родителите, които купуват такива китайски отпадъци и безконтролно позволяват на децата си да се претрепват с тях и да нараняват други участници в пътното движение!!! ЗАБРАНА
отговор Сигнализирай
13
AAAA
преди 3 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 1
Много от тротинеткаджиите не знаят правилата за движение, а се движат с по 50-60км/ч в населени места. Рецепта за нещастни случаи.
отговор Сигнализирай
12
естествен
преди 3 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 11
подбор . преди 3 г 1 с тротинетка и другите немат . сега се пренасели и ги мразят . то е електро велосипед това . да карат Тротинетки ендуро . моторче за колело беше 1500 лв . сега 1 тротонетка е 300 лв . и бебетата карат . не ми пречат .
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 0
просто и лесно е, приравняват се на мотопедите до 50 куб.см., да не говорим че някои от тях са и по-мощни
отговор Сигнализирай
10
Уважавам
преди 3 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
ЕЦТП са адекватна НПО и работи с реалистични проблеми, дава адекватни предложения. Но дори и те пропускат нещо свръхелементрно, което не виждам в статията:1. В деистващия ППЗДП има раздел за двуколесни пътни превозни средства, задвижвани с двигател. За тях са изписани много страници с изисквания. Кога ще ги наложат на тротинетките?2. Кой трябва да спре движението на три и четириколесните електрозадвижвани МПС по пътната мрежа, управлявани от лица, незапознати със ЗДвП? И защо не го прави?
отговор Сигнализирай
9
Аз
преди 3 месеца
Харесвам 22 Не харесвам 0
При тази инфраструктура на велоалеите, които са буквално на тротоара такива бързи превозни средства нямат място! В София поне няма как да вървиш спокойно по тротоара, без да стъпиш на велоалеята. На десетки места просто тротоарът е прекъснат от велоалея и трябва да се пресече. Да не забравяме, че все пак по тротоарите вървят малки деца, възрасни хора, бременни жени. Много е неприятно да се оглеждам на тротоара, докато летят тротинетки.
отговор Сигнализирай
8
анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Добри са, само дето чат-пат литиево-йонните батерии експлодират
отговор Сигнализирай