IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Катастрофата на "Граф Игнатиево": Какво знаем до момента?


Обратно в новината

Коментари Коментари

142
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Светъл им път , взеха да падат при тренировки без война. Радев нали щеше там да пилотира ф16 , къде се скрил или мисли , че е атентат
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
Къде са им парашутите на тия ?
отговор Сигнализирай
140
Урсула
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Обаче предшественикът му L29 трудно излиташе при горещо време. Имахме случаи, когато направо пропадаше над БПРС. Единия даже мина на 90 градуса покрай високите антени :) Лошото беше, че спалното ни и изобщо сградата, бе точно под излитащите самолети. Буквално над главата ти. И гледаш как самолетът ще падне, замръзваш и нищо не може да направиш. Нямаха мощност тия прахосмукачки Л29, макар че минаваха скоростта на звука.
отговор Сигнализирай
139
Урсула
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Имахме случай, когато Л39 заора и се окопа в нивата след края на пистата, но не успя да катастрофира. Но това бяха учебни полети. Лично на мен ми харесваха Л39, защото шумяха доста малко при излитане и кацане :) Примерно в сравнение с Миг 21, тоя си беше Мерцедес или Лексус като шум.
отговор Сигнализирай
138
Урсула
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Добър самолет. Навремето всички летяха на Л39. Обслужвахме полети на тия и предшественикът му L29. Тогава имахме катастрофа в Каменец през 1990 година, загинаха двамата пилоти. Случват се такива работи. Само че L29 си бяха прахосмукачки, трудно излитаха в горещо време. Но L39 е друга бира. Специално тоя е модернизиран юни месец в Чехия.
отговор Сигнализирай
137
Летец
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
В летателния план въобще няма летене на такава височина. Въобще.
отговор Сигнализирай
136
лили
преди 2 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
100% вина на командващия Николай Русев командир на базата.Наредил е пилотите да летят"по атрактивно" на свръхмалка височина- забърсали с клоните на дърветата и до там. Това е второто убийство на този ***- един пилот по неговите"заповеди" загина в Черно море и сега тези двамата, заради кефа на тоя ***.Разтрел! Кой го прикрива???
отговор Сигнализирай
135
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
40 годишен плевник със съмнителна поддръжка и инспекции. Учебно боен хахахаха божеее ми то това живи роднини няма. Тцтцтц. Жалко за пилотите и семействата им.
отговор Сигнализирай
134
Сервиз, инспекция!
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
Сервиз, инспекция! Сервиз, инспекция! Сервиз, инспекция! Или в обратен ред!
отговор Сигнализирай
133
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 6
КОЛКО ГОДИНИ ВВС СЕ УПРАВЛЯВА ОТ РАДЕВ? ЕЕЕЕ ТОВА Е РЕЗУЛТАТ ОТ НЕГОВИ УПРАЛЕНСКИ РЕШЕНИЯ-МИЛИОНИ ЗА РЕМОНТ НА СТАРИ КОШНИЦИ И ВВС НЕБОЕСПОСОБНА ,КОЛКО ЧОВЕШКИ ЖИВОТА БЯХА ЗАГУБЕНИ ЗАРАДИ НЕКАДЪРНИКА ПОЗЬОР.!ДА !УПРАВЛЕНИЕ НЕ Е САМО КРЕВАТНА ГИМНАСТИКА И КОРЕМНО!БЕЗОЧИЕ!
отговор Сигнализирай