IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Железниците теглят заем от 10 млн. лв. за заплати


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
калин
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всяка година "държавата" налива пари в това нещо бдж-ту от кой джоб бе ,сега и заем ще теглят а познайте кой ще го изплаща
отговор Сигнализирай
18
КауБойко
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това е, да, това им е целта. И БДЖ то да закрият. Няма как БДЖ да е на загуба, освен ако целенасочено не се действа към ликвидирането на българските железници.
отговор Сигнализирай
17
Ватсаяна
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Престъпник... Мшкш, разбирам, че държиш тук дежурен пъдар. Имах пред вид друг ***. И ти си многокрадлив като пенецилин. Доста пари открадна по линия Джон Атанасофф. Ще вечерям и ще намина утре. Недонадеях се на матляци... шори
отговор Сигнализирай
16
Ватсаяна
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Престъпник, езика на омразата е е да ти дадът 4 стаен ведомствен апартамент без да рааботиш в БДЖ и да си подследствен. В цял свят с този език влизат в затвора, а в НРБ приватизират 66% ел.депо. Ще те сбарам и ще ми разправяш за БАНЯтА- дето си говорил с говняната си уста . Няма давност.
отговор Сигнализирай
15
Вакарелски орел
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Приватизаторите от Кончар искат да им се усмихваме. По-добре да им счупиме главите, което предпочитаме.
отговор Сигнализирай
14
Ватсаяна
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не на приватизацията. Само днес, когато се приватизират банки могат да говорят глупости за приватизация на БДЖ. ПРивтизация или кражба А?
отговор Сигнализирай
13
Ватсаяна
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ше ги обичаме мъртви.
отговор Сигнализирай
12
незнайния войн
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Вместо да се псувате що не прочетете коментара на номер 1. Доста точно се е изразил човека. Истината е, че БДЖ трябваше отдавна да се приватизира. Само компания "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА" да остане държавна. Линиите - частни. Абсолютно същото е при автубусните компании - всяка компания поддържа толкова линии, колкото иска. Само, че така много линии ще останат аут - и много селяни ще измрат от глад. Примерно Пернишките *** и шушляцои дето всяка сутрин *** на студа докато чакат влака. И затова БДЖ е все още държавно. Другата причина е Кремиковци. Никой частник няма да хукне подир акъла на оня Тренчев да дотира Кремиковци с транспорта. Или плащаш -или откачам вагоните. Е затова / и за още някои причини/ БДЖ е държавно. Така страдаме всички : аз, че се возя / вече не, обаче/ в кимизарници, които могат да пламнат всеки момент. Служителите на БДЖ - че работят при ужасни условия и на всичкото отгоре не им плащат и заплатите дори. Ами ,прави са си хората от Централна. Еб.ал съм ти чакащите селендури, ако и аз не си получа заплатата два месеца - и аз не отивам на работа. Не ме "е.бе" за пенсионери, майки с деца и т.н.. които имат нужда да се предвижат. АЗ ИМАМ НУЖДА ДА ЯМ !Прави са от БДЖ, аз ги подкрепям.
отговор Сигнализирай
11
Vasilev
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ama nikoga, a vie si jivejte v SVETA NA OMRAZATA....
отговор Сигнализирай
10
Ватсаяна
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Още от 80-та година се предприе ликвидиране на БДЖ. Това е политика на КГБ Москва. Например в ел.депо Подуяне се назначи един Василев- алкохолик без образование. Преди да го назначът имаше дело по изнасилване. След назначаването БКП, отхвърли обвинението на съда с думите - "Другари какво ще си помислят гоите, ако разберът, че сме гласували доверие на престъпник". Същият доведе свои хора предимно хомосексуалисти. Изгони кадърните и предприе приватизция. Днес той и мохамеданската ГОнчар владеят 66% от депто и всички входни точки до линиите на БДЖ. Успоредно с конкурентното си участие в Кончар споменатият рецидивист продължава да заема ръководни постове в БДЖ. Това потвърждава предопределената му рола от КГБ москва.
отговор Сигнализирай
Новини