IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Гръмнала крушка опожарила влака София-Кардам


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

32
Дядо Мраз
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За кой принцип на работа говорим, за запалването с помощта на ковенционалните дросели, или с електронните филтри на напрежение и честота. И за какъв тип лампи говорим - Т12, т8 или т5, щото колкото и странно да ти се струва, аз съм виждал във влак все още да ползват от големите т12 с обикновенно конвенционално дроселово запалване. Да не говорим, че светлината почтивинаги достига до пътниците директно, а при наличието на пулсации това е супер наприятно за очите, а светлината е твърде ярка - верно, осветеността е голяма, ама все пак дразни очите - факт. Та мисълта ми е , че обикновенно лампите в този тип вагони по една или друга причина нямат предпазното стъклено или пластмасово покритие, отделящо ги от салона на купето, то липсва, та така. А как е станало всичко и от какво, аз не мога да кажа, не съм разследващ и не мога да кажа. Лека вечер!
отговор Сигнализирай
31

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 27: Ако си пътувал ще знаеш.
отговор Сигнализирай
30

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако вратите на вагоните са можели да се отворят ,хората щяха да са напуснали горящия влак. Пожара е тръгнал от средата на вагона,точно неизправна ел.инсталация си е. Точно и заради неисправната инсталация и бутоните за отваряне на вратите не са сработили.Лека им пръст на изгорелите като факли жертви на немърливостта на БДЖ ...
отговор Сигнализирай
29

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ТОВА Е АТЕНТАТ НА ТУРЦИТЕ,КАКТО НА ГАРА БУНОВО.НИКАКВИ КРУШКИ НЕ СА ГРЪМНАЛИ,А ДОГАН Е СПРЕТНАЛ АТЕНТАТА.
отговор Сигнализирай
28

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
в някой вагони лампите са си обикновенни с нагреваема жичка. Виждал съм леко стопени пластмаси от тяхната горещина. Според мен има вероятност да е така, ами ако са се запалили кабелите от самата инсталация и се е възпламени таблото? За мен по странното е че 13 месеце тече 'експертиза'. Тези 'експерти' да не са чакали да стане пак февруари месец за да се види дали проблема не е хроничен?
отговор Сигнализирай
27
alco
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
abe 24 kade vide kushet s vaglishta.
отговор Сигнализирай
26
alco
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
sega shte skriete koi prodade godnite kusheti-koi vzemashe pari za remont bez da pravi takav-koi el.tehnik beshe na smiana i pusna vagona na pat bez da e redoven i nai malkoto da ima plafonieri-i oshte kup *** koito prodazavat da tvoriat tapotii v bdz.kato naprimer vnosa na vagoni proizvedeni prez 50 i 60god.mama vi .vseki narod si zasluzava opravliavashtite.e sega cunete stanishev po gaza.
отговор Сигнализирай
25
evil
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
МУХАХААААА ПОЖАР ОТ ЛУМИНСЦЕНТНА ЛАМПА ХАХАХАААА ГХАААААА тва който го демонстрира ще изкара много пари....
отговор Сигнализирай
24

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всички спални и кушетни вагони в БДЖ се отопляват с ВЪГЛИЩА
отговор Сигнализирай
23

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Накратко :- Полуголото момче разказваше, че луминисцентна лампа е гръмнала и е подпалила дрехи и багаж.-В кушета гръмнало силно, като отдала на късо инсталация.- Гръмнала лампа, възпламенила перде, а то - силно запалителни вещества - носени в багажа на някой от пътниците.- Вратите не са можели да се отворят,имало е струпване на хора около вратите и багаж,който малко след това се възпламенил с голяма сила и т.н. Истината е само една- немърливост на много служители от БДЖ и ползване на вагони,които отдавна е трябвало да бъдат бракувани поради изтекъл срок на експлоатация.
отговор Сигнализирай
Новини