IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

4000 остават без работа в железниците


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
КРАС
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Отново се повтарят нещата от 1997 година . Тогава както и сега в неплатежоспособност остава кредитора (БДЖ), а най големият му длъжник(Кремиковци) не плаща и оцелява!!! КАКВА Е СЪДБАТА НА КРЕМИКОВЦИ И КАКВО СТАВА С НЕГОВАТА СОБСТВЕНОСТ?? ПОГЛЕДНЕТЕ КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО НА 23.09.2009 ГОДИНА СЪС СОБСТВЕНОСТТА НА КРЕМИКОВЦИ. ВИЖТЕ КОЙ И КАК Я ПРЕДОБИВА. Новия стар собственик на комбината е същия този който по време на Станишковото правителство е направил опит за неговото предобиване. КОЙ Е ТОЙ И КАКВО Е МИСЛИЛ ПРЕЗ МЕСЕЦ МАЙ 2008 МОЖЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ОТ ПОБЛИКУВАНАТА ОТ ДАРИК ИНФОРМАЦИЯ: Представители на консултанта по продажбата на 71 процента от Кремиковци Мерил Линч са внесли този следобед при министъра на икономиката и енергетиката Петър Димитров предложението на Арселор Митал за покупка на комбината, научи Дарик. Кандидат-инвеститора е собственост на най-големия брат във фамилията Митал Лакшми. НА УЧАСТВАЩИТЕ ВЪВ ФОРУМА ПРЕДОСТАВЯМ ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ПРОЧЕТАТ КАК НА 23.09.2009 ГОД. ФАМИЛИЯТА МИТАЛ СТАВА СОБСТВЕНИК НА ОНОВА КОЕТО ПО МАЛКИЯ БРАТ Е ЗАЛОЖИЛ В ЧЕРНОМОРСКА БАНКА. Може би някой държавен чиновник ще си спомни и за онези 350 мил. евро, които бяха обезпечени с активи на комбината но нито цент от тях не достигна до касата на Кремиковци. Къде отидоха тези пари държавата като един от съсобствениците на Кремиковци трябваше да знае. Но тук са по интересни отново имената на посредника в тази измама с този фиктивен заем - консултантите от Мерил Линч. В тази Мерил Линч не заработваха ли някои от царските юпита??? А не беше ли сегашния премиер пъдаря на царя??? В КРАЙНА СМЕТКА ВЪПРОСА ЗА БДЖ СЕ СВЕЖДА ДО ТОВА: ЩЕ ПЛАТИ ЛИ НОВИЯ СОБСТВЕНИК НА КРЕМИКОВЦИ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО СИ КЪМ ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ?? Убеден съм, че това няма да се случи просто защото не Борисов, а Юпитата на Сакскобургготски продължават да ни вкарват в такива схеми в които един пие, а друг плаща. Сметките на фамилията Митал, към БДЖ ще бъде платена от изхвърлените и обречени на глад български железничари. По схемата на доминото идва ред на НЕК. ДА СЕ ГОТВЯТ СЛЕДВАЩИТЕ. ГЕНОЦИДА КЪМ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА ДОТОГАВА ДОКАТО НЕ ИЗХВЪРЛИМ ОТ БЪЛГАРИЯ И САКСКОБУЛГГОТСКИ, И ПЪДАРЯ МУ И ИДВАЩИЯ ОТ КОЛУМБИЯ ДЯНКОВ И ЦЯЛАТА ТАЗИ НЕЛИЦИПРИЯТНА ПАСМИНА .
отговор Сигнализирай
35
Жо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ФАКТ ! Железниците са били и ще бъдат най-сигурния транспорт. Хиляда души загиват всяка година по пътищага.Толкова са загинали за последните сто години при ЖП катастрофи.
отговор Сигнализирай
34
петката
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
32 - като незнаеш за какво става въпрос по-добре не пиши айдамак с айдамак .... ще стане когато ти направят билета над 30 евро както е в германия ;)
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Искам хубав железопътен транспорт! Защо го няма?
отговор Сигнализирай
32
обикновен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мнооооого администрация . Най - после някой да я поразреди . Не се притеснявайте че ще се посяга на сигорноста на движението . Като поизгонят шуробаджанаците нищо няма да повлияе на световният прогрес .Жепейци много , железничари -- малко .
отговор Сигнализирай
31
Миланов
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе тука май никой не е наясно, че пътническите превози са около 18% от общите превози на БДЖ. Като се каже БДЖ разбирайте товарни превози, нищо че не сте товар и отъждествявате нещата единствено с Централна гара и пътническите купета.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Жалко за железничарите, не са виновни те, но как няма да има спад в превозите.Първо , че с БДЗ със светлинни години се пътува докато стигнеш, второ вагоните сигурно на прадядо ми са набори, трето незнаеш дали ще изгориш, ще се удавиш или ще се срути нещо да те затрупа. Е и безплатно да стане пак ще се замисля дали да се кача.
отговор Сигнализирай
29
Петко
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
То и аз вчера се регистрирах в Бюрото по труда - кофти работа, да му се не види. Не вярвах че ще доживея и това.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така е, колега! Аз съм работила доста по-малко там, обаче и мен ме оставиха на улицата, буквално за 1 ден. И се сещаш, кой има заслуга за това, нали? Няма да й казвам името, ама всички си я знаем. :-( Така, че много им съчувствам на железничарите, ама като не бяха солидарни с нас когато трябваше... сега всички ще из...хаме супата!
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
на мен само не ми е ясно, когато дадено предприятие е държавно то едвам крета, мизерства или направо фалира, в момента в който се продаде започва да работи добре и да печели, от което лично аз си правя заключение, че или държавата нехае или има 5 секретарки, 10 счетоводителки, 20 чистачки .... общо взето надут персонал, който кибичи по цял ден и на края иска заплата, това е проблем и в цялата държавна администрация, много хора за малко работа, със сигурност има множество други причини
отговор Сигнализирай
Новини