IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ВМРО иска "държавна политика за циганите"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

219
Боби Жегарски
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Струва ми се ,че и двамата не разбирате за какво става въпрос.
отговор Сигнализирай
218
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не може само социални помощи да получават. Идеята за политика е наистина добра, но от думите на "войводата" нищо не става ясно. Едва ли Каракачанов може да го измисли решението.
отговор Сигнализирай
217
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
да в турция много добре са си решили проблема с тюрдите бослива тел и армията с афтоматите. като гледам как е тръгнало и тука ще става така,само дето нямаме армия вече :(
отговор Сигнализирай
216
Интегратор
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
AH-64 Апачи (AH-64 Apache) е американски боен въртолет, разработен от компанията Хюз Хеликоптърс (Hughes Helicopters) в началото на 1970-те г., днес основен боен въртолет на американската армия.След прекратяването на скъпоструващата програма по разработката на AH-56 Cheyenne, на 15 ноември 1972 г.[1] американската армия издава програмата AAH (Advanced Attack Helicopter) и обявява конкурс по нея за създаването на нов боен (основно противотанков) въртолет, който да замени AH-1 Cobra. Според програмата новата машина трябва да оперира на пределно малки и свръхмалки височини, прикривайки се в релефа на местността. Особено високи са изискванията към живучестта корпусът и винтовете трябва да издържат на попадения на 12.7-мм(50cal) куршум, а носещият винт да запазва работоспособността си в продължение на 30 минути след попадение на 30-мм снаряд. Не на последно място новият хеликоптер трябва да унищожава противниковите танкове (за борба с които основно се създава) от голяма дистанция, където ще бъде извън зоната на огнево въздействие на повечето мобилни следства за ПВО.В програмата участват пет фирми: Бел Хеликоптер (Bell Helicopter), Боинг Вертол (Boeing Vertol) заедно с Груман (Grumman), Хюз, Локхийд (Lockheed) и Сикорски Еъркрафт (Sikorsky Aircraft). В началото на 1973 г. са одобрени два от проектите Модел 409 на фирмата Бел, който е обозначен като YAH-63 и Модел 77 на Хюз, обозначен като YAH-64. Конкурсът се провежда на две фази през първата трябва да бъдат построени двата прототипа и планери за наземни изпитания, а при втората да се проведат сравнителни изпитания между конкурентите.АН-64 няма аеродинамична конструкция. Аеродинамиката на машината е пожертвана в полза на намаляването на откриваемостта и повишаването на живучестта ѝ. Спецификата на основните изпълнявани задачи патрулиране с ниска скорост и в режим на висене на свръхмалка височина непосредствено зад фронтовата линия и обстрел на откритите цели от пределна дистанция, също позволяват това конструктивно решение. Винтовете (носещият и опашният) са четирилопатни, което повишава сигурността и намалява шума, респективно откриването му нощно време. Носещия винт издържа на прострелване с 23-мм снаряд. Двуместната кабина е с плоско остъкление, за да се намалят отблясъците от слънцето, демаскиращи машината плоското стъкло дава отблясък само в една посока, докато изпъкналото във всички. Взети са мерки и за намаляването на инфрачервеното (топлинното) излъчване чрез използването на специални бои и монтирането на специални устройства на изходните тръби на двигателите, които размиват излизащите от там горещи газове. Колесникът е триопорен, неприбираем и издържа удар в земята с вертикална скорост 48 км/ч. Силова установка Тя се състои от два газотурбинни двигателя General Electric T700-GE-701 с мощност 1265 kW (1695 к. с.). От 1990 г. след 604-ия произведен Апач, те са заменени с модернизираните GE-701C с максимална мощност 1409 kW, която за кратко може да бъде повишавана до 1447 kW. Горивото на борда се съхранява в два резервоара с обща вместимост 1421 l, а след 1994 г. машините получават възможност да носят и по 4 допълнителни резервоара с вместимост 871 l всеки.Основният елемент от електронното оборудване (авиониката) на вертолета е прицелно-навигационният комплекс TADS/PNVS (Target Acquisition and Designation System/Pilot Night Vision System прицел за захват и целеуказание/сензор за нощно виждане на пилота). Двете системи (TADS и PNVS) са напълно независими една от друга. Комплексът е монтиран в носовата част на машината в подвижен блок. Системата за нощно виждане има поле на обзор 30 х 40 и се завърта на 90 в хоризонталната плоскост и + 20, - 45 във вертикалната. Данните от нея се проектират на дисплей на контролното табло и на нашлемния визьор на пилота. Системата за целеуказание TADS е разположена под PNVS и има два блока дневен и нощен. Дневният има ТВ-камера със 127-кратна увеличителна способност и лазерен целеуказател; нощният система за нощно виждане с трикратно увеличение. Визирната глава на системата TADS се завърта на 120 по хоризонтал и + 30, - 60 по вертикал. С нея оперира основно стрелецът в екипажа.Вертолетът е съоръжен и с автоматична система за стабилизиране на полета; доплерова навигационна система AN-128, позволяваща полет със следване релефа на местността; системи за РЕП и опознаване свой-чужд. Разполага със система за самозащита APR-39, която предупреждава за радиолокационно облъчване и осигурява автоматичното изстрелване на радиолокационни и инфрачервени капани, както и активиране на вградените смутители, работещи в същите диапазони.Вграденото оръжие на хеликоптера се състои от едно 30-мм авиационно оръдие М230 Чейн Гън (M230 Chain Gun) с боекомплект от 1190 снаряда, разработено специално за АН-64. Оръдието има променлива скорострелност в границите 1 - 650 изстрела в минута, което е възможно благодарение на това, че механизмите му се задвижват от електромотор чрез верижна предавка, имаща променливо предавателно число. То е монтирано под кабината на подвижен лафет, което му позволява развъртане на +/- 110 по хоризонтала и + 11/- 60 по вертикала, като завъртането може да става синхронно с главата на пилота и визирната глава на системата за нощно виждане.За площадно поразяване въртолетът е въоръжен със 70-мм неуправляеми ракети (НУР) Hydra 70, разположени в 19-зарядни блокове.АН-64 е създаден главно като противотанков хеликоптер и затова основното му въоръжение е противотанковата ракета AGM-114 Hellfire. Ракетата е с лазерно насочване и далекобойност до 6 км, като главата ѝ за самонасочване се насочва по лазерно петно, поставено върху целта от целеуказателната система на въртолета-носител, друг въздушен насочвач (обикновено това е въртолет OH-58D Kiowa Warrior) или наземен насочвач. Ракетите се монтират в пускови установки за по четири ракети, като АН-64 може да носи максимално 4 такива установки (16 ракети) наведнъж.Стандартният вариант на въоръжение е 2 блока с НУР Hydra 70 и две пускови установки (8 ракети) за AGM-114 Hellfire. При огневото въздействие върху целите стрелбата с противотанковите ракети се води от пилота, а стрелецът води огън с оръдието и неуправляемите ракети, но ако се наложи може да поеме функциите на пилота.AH-64D Longbow Apache При експлоатацията на Апач в Латинска Америка и Европа се оказва, че прицелно-навигационната система губи качествата си при повишена влажност и мъгла; опитът от бойното използване в Персийския залив през 1991 г. показва същия проблем, когато големите облаци прах и димните завеси, поставяни от иракчаните, сриват захвата ѝ. Освен това се оказва, че инфрачервената система за нощно виждане има ниска ефективност при полет над нискоконтрастен терен като студената нощна пустиня, което силно намалява видимостта и ориентацията и довежда до грешки при опознаването, и заради което са обстрелвани приятелски цели (подобен проблем се появява и в условията на студения европейски климат, занижаващ температурния контраст на терена).За премахването на тези недостатъци е конструиран новия прицелно-обзорен радар AN/APG-78 Longbow (Лонгбоу дълъг лък), работещ в милиметровия диапазон и монтиран върху втулката на носещия винт на машината. Той е с работна честота 35 GHz, не се влияе от метеорологичните условия и може бързо да сканира площ от 50 км2, откривайки върху нея до 1024 цели; разпознава и изобразява на прицелния дисплей 126 от тях, като 16 може да опознае подробно и да изработи данни за стрелба по тях Радарът може да работи и в режим на откриване на въздушни цели и да управлява стрелбата по тях с ракети въздух-въздух AIM-92 Stinger или със специално разработените за новия Апач противотанкови ракети AGM-114L Longbow Hellfire с активна радиолокационна глава за самонасочване.Освен новия радар в АН-64D е модернизирана голяма част от електронното оборудване, а двигателите са сменени с по-мощните GE-701C. Машините модернизирани до стандарта АН-64D получават името Longbow Apache и визуално се отличават от другите най-вече по обтекателя на радара, поставен върху втулката на носещия винт.Вместо скъпи лимузини такива апачита трябва да се закупят за ромската интеграция - гарантиран успех на интегрираност - 100%.
отговор Сигнализирай
215
Исмайл
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Интеграция с *** ли ?????..абе имали ли сте работа с *** ????? АЗ СЪМ ТУРЧИН АМА *** СА МАРЗЕЛИВИ ,МРЪСНИ, ГАДНИ ...........КОГА СТВА ВЪПРОС ЗА *** СЕ СЕЩАМ САМО ЗА ЕДНО ИМЕ ХИТЛЕР !!!!
отговор Сигнализирай
214
EvaB
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ти се интегрирайи теб ще отглеждаме
отговор Сигнализирай
213
Интегратор
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Един ден българите ще разберат че трябва да се интегрират с ***.
отговор Сигнализирай
212
lol
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Защо бе :((( виж колко си сладка :))))
отговор Сигнализирай
211
EvaB
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
стига!темата е за циганитехайде да не го обръщаме в глупави реплики между мен и теб...
отговор Сигнализирай
210
воеводка
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Кви са тия БНД бе, те не бяха ли царедворци? До *** ли го докараха? Боже милите!Може ли "ВОЕВОДИ" да мислят за друг етнос ,освен за БЪЛГАРСКИЯ? Може-ако са им свършили парите- действат!
отговор Сигнализирай
Новини