IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Наш дизайнер грабна световен приз


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
az
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
43
Червената помия
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Продължение на 42.Искренни поздравления на момчето!!! Жалкото е, ако това моторче , изработено изцяло по Българска идея,се произвежда от чужди фирми и се продава в България, а не обратно....
отговор Сигнализирай
42
Червената помия
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Аз не съм дизайнер, но оценявам от инженерна гледна точка конструкцията като проста и гениална!Няма нищо излишно, нищо, усложняващо изработката на моторчето.Идеята за разтваряне на широчина на задните колелета и образуване багажник,колкото на лек автомобил е супер гениална! задните колелета са свободно въртящи се около осите си и независими едно от друго,което улеснява завиването, а двигателно е предното, ел.мотора е вграден в главината му.По просто и ефикасно не може да бъде!
отговор Сигнализирай
41
Червената помия
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Познавам лично Станимир Карапетков, човека, който стои зад разработката на автомобила в Сливен.Бих се радвал ти да си поне 1/10 дизайнер от това, което е този човек като специалист.А държавата само може да загуби от това, че не реализира този проект.Как ще ни разрешат да си произвеждаме сами автомобилите, нали трябва да внасяме техните *** втора употреба, и да работят техните заводи, а ние да теглим кредити от техните банки?
отговор Сигнализирай
40
ника
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Прекрасна новина.Добре е ;че се е реализирал в чужбина.Лошо;чеБългария е загубила един талант.
отговор Сигнализирай
39
Български дизайнер
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Браво на момчето! Проектът изглежда интересен. След всякакви безумия (българския автомобил, който щеше да се произвежда в Сливен и т.н.), ето нещо наистина стойностно!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ами на мотоциклтната триколка междуосието е около 1,4 1,8 метра и центъра на тежеста е доста по-ниско от този, тук междуосието е около 60 сантиметра, значи като завиеш едното колелце се вдига много лесно във въздуха и забиваш нос. Затова тези системи не се ползват на практика или се правят да се накланят. И в двата случая става тежко и сложно за практическо приложение.
отговор Сигнализирай
37
инж
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Наградата според мен не е толкова за външния дизайн на колелото, колкото за това, че има голям СГЪВАЕМ багажник. Аз поне такава идея не съм виждал до сега. Някой може да каже че една щайга с домати може да се сложи и на задния багажник на обикновенно колело, но тогава центъра на тежестта е много по-виско и ако не внимаваш доматите ще станат на гювеч много лесно.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
TIPICHNO ZA BULGARITE ...... NE E VAJNO AZ DA SUM DOBRE VAJNOTO E NA VUTE DAMU E ZLE ..:))) BULGARIN SPECHELI NAGRADA I TIPICHNO PO NASHENSKI NIE VEDNAGA MU SE NAHVURLIAME KATO IASTREBI NA MURSHA NALI SME ZAVISTLIVI ::)
отговор Сигнализирай
35
До 32
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Не, не съм ***. Не знам какви лостове са те подгонили. Завивал съм с много повече.
отговор Сигнализирай
Новини