IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Почина машинистът, пострадал при сблъсъка със снегорина


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
wladun4o
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ха да видим сега дали Й. Фандъкова ще обяви че общината ще поеме разходите по погребението на машиниста, както се изцепи че ще го направи за шофьора на снегорина
отговор Сигнализирай
30
Калин
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Кой ще поеме отговорност за престъпната си небрежност. Това ако ми е инфраструктура на страна претендираща за европейска, това ако са европейски порядки.. здраве му кажи. Тая *** бг тъне някъде през 70-те. Няма друго безподобие, като бг условията.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
АПУ - автоматично прелезно устройство - обвързано е с семафор поставен на 1000м преди прелеза - ако не са били спуснати бариерите влака е щял да намали до 15 км/ч и да подава "звуков сигнал".... АБСОЛЮТНО ИЗКЛЮЧЕНО Е ПРИ КАКВАТО И ДА Е ПОВРЕДА БАРИЕРИТЕ ДА СА ВДИГНАТИ А СЕМАФОРА ДА ПОКАЗВА ОБРАТНОТО..... бог да прости машиниста и шофьора...
отговор Сигнализирай
28
иван
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Чл. 53 (1) Преди да премине през железопътния прелез, всеки участник в движението е длъжен, независимо от състоянието на бариерите, на светлинната и на звуковата сигнализация, да се убеди, че към прелеза не се приближава релсово превозно средство и че преминаването през прелеза е безопасно.(2) Водачът на пътно превозно средство не трябва да започва преминаването на железопътния прелез, ако не е предварително убеден, че няма да се наложи спиране върху релсите или на разстояние по-малко от 2 метра от тях, поради техническите особености на превозното средство, условията на движение или други предвидими причини.
отговор Сигнализирай
27
Жо
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
ЗА ТЕЗИ, КОИТО НЕ ЗНАЯТ- Ако бариерите са повредени и не са спуснати влакът щеше да доближи ЖП прелеза с 15 км/ч и нищо нямаше да се случи. Фактът, че влакът не е намалил скоростта си означава, че бариерите са били спуснати.
отговор Сигнализирай
26
priatel
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
25
driv3r
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
ДО 24:Ти минавал ли си през този прелез? Сигурно не.На ден аз минавам по 30 пъти от там и ще ти кажа, че е детска игра да се мине с камион от там, дори и при спуснати бариери. Знаеш ли как минават маршрутките и SUV-овете от там? С много газ, все едно,че няма бариери...Съвета ми е /ако приемаш съвети,разбира се/: първо провери и тогава коментирай.
отговор Сигнализирай
24
до 16 който не мисли
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Дали ти е ясно че този голям камион не може да мине при спуснати бариери???Ако мине покрай първата, то трябва да мине диагонално за да заобиколи втората, а това няма как да стане без поне 3-4 маеври вътре между бариерите! И тогава машинистите щяха да го видят....Просто габаритите на камиона с греблото нямат нищо общо с тези на заобикалящите коли. И второ- бариерите не са разбити- следва че въобще не са били пуснати......Мислете с главите преди да пишете..............
отговор Сигнализирай
23
Bez ime
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Не само на машиниста работата е неблагодарна и отговорна - такава е и на шофьора, и на пилотите и т.н.
отговор Сигнализирай
22
Bez ime
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Нека да не търсим вина, най-лошото се случи, и машинистът и шофьорът вече не са сред нас. Нека Бог да ги присти.
отговор Сигнализирай
Новини