Ще му видят сметката и на този влак. *** ще го налазят веднага. Все пак това е България, радоста от нови придобивки е твърде краткотрайна.
отговорСигнализирай
137
киро преди 14 години
30
Естествено че заради Слънчев Бряг влакът трябва да отива и до там. И не е вярно, че няма кой да плати инвестицията - ще я платят туристите по черноморието, които ще ходят до музеите. Къде иначе ще могат да видят тези ценни предмети свидетелстващи за историята на света. Като няма пътници и по два вагона могат да се движат, важното е да са на често.
отговорСигнализирай
136
киро преди 14 години
10
Влакът трябва да се движи с поне 200 км/ч и да стига от Охрид до Бургас. Централна спирка в София, с намаление на билета при посещение на музеите в София. За семейства и групи още по-големи намаления. (Така е в Англия). Разбира се, в централния музей в София трябва да са изложени всички тракийски артефакти, кивотът, всичко ценно от българската история заедно на едно място, плочката от времето на Ной. Същото такова посещение да се организира и от Слънчев бряг за туристите.
отговорСигнализирай
135
К преди 14 години
151
На т.н.р ,,кореняци-софиянци" които явно се вземат за нещо повече от обикновения българин ще кажа така: Америка, Англия,Германия... във всички тези страни бизнеса е изместен в друг град, а не в столицата... е като искате да имате всичко ( вили, коли, имоти...) няма да мърморите, защото точно тези ,,селяни" ви направиха богати. Друг е въпроса, че само доста ограничени хора съдят другите по вашия критерии, а именно родното място!!! А иначе простотията я има навсякъде. Дори и измежду ,,гражданите"
отговорСигнализирай
134
K преди 14 години
80
Ж е прав. Тези влакове могат да развиват много повече... състоянието на железопътния път е трагично... дано по скоро се усети транспортният министър и да погледне малко към НКЖИ. После защо БДЖ едвам кретало!!!! Нека да се стига за 4 часа от София до Бургас, пък ще видим тогава... Всеки ще предпочете железницата, пред наблъсканите автобуси.
отговорСигнализирай
133
Ж преди 14 години
110
Разстоянието от София до Бургас през Пловдив е 450 км по жп линията. Това да не е магистралата да е 370-400км. Проблема не е в локомотивите и вагоните на БДЖ, а в състоянието на железния път , който е на съвсем друга компания. Казва с НКЖИ. Тя е оставила линиите без всякакви ремонти и е довела до това влаковете да се движат ненормално бавно на много места. Когато тази компания си ремонтира основно линиите тогава ще се стига до морето и за под 4 часа!!! Защото дори и сега БДЖ имат ресурс за това!
отговорСигнализирай
"Тая селската *** си е от село , стиличани сме около 700-800 хил "И толкова нямаме приятел, и толкова нямаме. Според мен кореняците са не повече от 200-300 хиляди. Останалото се изнесе и остави града на селските орди. Те съответно направиха от София едно голямо нищо. Но какво да се прави, такъв е живота.
отговорСигнализирай
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години