IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

4 милиона обаждания на телефон 112 за година


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
...................
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Аз работя като спасител в ГЗ.От както се въведе тел.112 в нашата областна дирекция беше приета порочната практика като се получи сигнал в ОКИЦ/звено,приемащо обажданията от 112 във всеки обл.център/дежурния приел сигнала първо се обажда на директора да го пита какво да прави,да получи разрешение от него и чак после се обажда на дежурната група да отреагира.Нали разбирате,че ценно време е загубено,иначе ни е до 3 мин.сме вече извън портала на АСД/аварийно-спасителен отряд.
отговор Сигнализирай
18
5
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
... да разговаряте сами със съседите си. И, когато вие самите правите купони, да предупреждавате съседите или да се съобразявате с времето, в което по-големият шум е позволен. Или смятате, че някой друг е длъжен да се грижи постоянно за вас, без значение за какво става дума?Както е казано, първо да си помогнем сами, за да ни помогне и Господ... или който там се пада...
отговор Сигнализирай
17
5
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Защо не искате от съответните министри и други управници да направят така, че екипите да са повече? Т.е., да има хора, които да искат да работят като лекари в Спешна, като патрулиращи полицаи и останалите служби? Настоявайте за това. И после казвайте колко сте чакали за линейка или за друго. Научете телефонните номера на личните си лекари и на полицейските си управления. Научете телефонните номера на кмета и на общината. Научете се, преди да викате полиция за съседския купон...
отговор Сигнализирай
16
112
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Махнете ги телефоните ами купувайте вместо лумузини повече и по-нови линейки , обучавайте и ангажирайте повече персонал , не може човек да умира , а да няма линейки и да идват след 50 минути , а операторите да те лъжат ... мани ги телефоните Боко ...линейки трябват линейки !
отговор Сигнализирай
15
5
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
За София, за която официално се признават 2млн. жители, линейките, например, са между 8 и 12 на дежурство. Ами, примерно, 35-ят, обадил се за линейка, след какво приблизително време ще бъде посетен от екип? Патрулките на едно РПУ са 3-5. Ако ви шумят съседите, а в същото време има сбивания, семейни побоища и разбиване на коли, колко време ще чакате? Ако има наводнения и вече 10 къщи са се напълнили, в единайстата колко ще чакат?
отговор Сигнализирай
14
5
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
112 е кол-център за спешни повиквания, но на приетите сигнали реагират съответните служби. А случайно да знаете по колко екипа на Спешна, полиция, пожарна и Гражданска защита има на дежурство? Направете си труда да проверите - после задайте въпросите си на хората, от които зависи нещата да се променят. И настоявайте пред тях за съответните промени. Така се създава гражданското общество...
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Звънях им зимата. Бях закъсал с колата в снеговете на шуменската магистрала. Питах ги дали някой почиства магистралата до Варна. Отговора беше - ами не можем да Ви кажем, звънете на този номер. МНОГО полезно беше. Да не споменавам, че от въпросният номер ми казаха, че си нямат и идея.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Телефонът не е ненужен, хората го правят такъв..........Системата не прави хората, хората правят системата.....След като 20 години обществото деградира и мутира КултУрата и морала вие какво очаквате бе ........*** народ, слаба държава ей..
отговор Сигнализирай
11
pege
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Айде стига бе, то излезе че повече от половината население на страната ми се е обаждало на тия нещастници. Това е явно с цел да си запазят заплатите и да покажат колко имаме нужда от тях. Пълни нещастници само харчат парите на държавата и за пет стотинки работа не вършат.
отговор Сигнализирай
10
Ненужен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
112 е напълно ненужен телефон. Два пъти се налага да го ползвам - първия път - за неадекватна жена пред кооперацията ни, втория - за катастрофа в центъра на София - за КАТ. И двата пъти дават други телефони , на които да се обадя. Най-куриозното беше, че караха съпруга ми да слезе долу при неадекватната възрастна жена. Някой си напълни гушата със 112.
отговор Сигнализирай
Новини