IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Математици от СМГ: НВО, образование, оценяване - какво да се промени в системата?


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Абсолютно не съм съгласна, че материалът в 4 клас е лесен за децата по математика. Учат се не само обикновени изчислителни задачи, има геометричен материал , текстови задачи с по няколко пресмятания, вкл. косвени текстови задачи , задачи с логическо мислене и т.н. Материалът е много и няма време за затвърдяване. Все по-трудно е на учениците да запомнят таблицата за умножение и деление във 2 клас и това дава отражение по-нататък. Делението "с опашка" също затруднява учениците. Липсва мотивация.
отговор Сигнализирай
16
Сульо Пулев
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Да се пуснат зажаднели педофили (за момчета и момичета) в гимназиите, белким спадне "детската" агресия и престъпност.Ето още едно поредно тъпо мнение като тези изказани в статията.
отговор Сигнализирай
15
Колега ?
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ДЕЛЕГИРАН БЮДЖЕТ.ОСТАВКА
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Тестът по математика не проверява адекватно знанията и уменията на седмокласниците. Що за идиотщина е да се загражда отговор - или решаваш задачата, или не я решаваш. Неграмотниците играят на тото, а трудолюбивите деца , притиснати от време и притеснение, могат лесно да сгрешат при изчисленията. С тест не може да се оцени математическото мислене, стъпките, които е изървяло детето, за да реши задачата - важно е само крайното получено число.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
"Предложението на математиците е да има изпит за изход и изпит за вход." Гимназиите са на държавна и/или общинска издръжка и изпитите трябва да се провеждат на база преподаването. Уроци като искате да давате - местете се в частни училища.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Малко инфо з всичкознайниците: децата тръгват на училище на 7-годишна възраст, защото тогава вече мозъците им са подготвени да учат. Г-н Пиаже има теория по въпроса, на чиято база се гради образователната система у нас. Кой е той, потърсете си?
отговор Сигнализирай
11
Кармен Златарева
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Предлагам (мое мнение) да се акцентира на точните науки: математика,физика,химия,биология,инженерни науки,астрономия и астрофизика,да се изучават основно,медицина и аграрни науки. История и география да са второстепенни и да се изучават по желание паралелно.
отговор Сигнализирай
10
мърморко
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Не знам дали българите са най-бедните в Европа, но със сигурност са най-мрънкащите и най-незнаещите какво искат.В случая по тази тема, първо мрънкат че образованието не им угодило в това или в онова и мечтаят за чуждестранно/европейско, после като им кажат че летни ваканции по 3 месеца не са адекватни на съвремието започват да мрънкат силно.Също мрънкат ако им кажат че децата по-отрано трябва да ходят на училище, мрънкат разбира се и за това, че само в България се ходи на 7 години на училище
отговор Сигнализирай
9
Някой си 4,
преди 4 години
Харесвам 26 Не харесвам 6
Всички предмети са важни, но у нас за сетен път нещата се изкривяват, като се поставя акцент само на два. А децата имат много и разностранни посоки за развитие. Това е ограбване на нематематиците. Кому е нужно НВО по математика за паралелки в хуманитарни гимназии и редица професионални?Предпочитам единен изпит с различни модули по различните предмети. Не е нужно да си отглеждаме изкуствени отличници по два предмета. Те не са науката. Те са части от нея.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Иначе оценяване на учелиците с 4 оценки /от 2 до 6, вкл./ е наистина нон-сенс. Системата следва да е в точки или проценти, за да е справедливо. И ако искаме да е наистина справедливо - в дипломата да фигурират само оценки по предмети, за които има единен централен изпит. В годините сме се нагледали на тройки в едни училища, равносилни на шестици в други. А после - дипломите не са изобщо равностойни.
отговор Сигнализирай