IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще има ли ефект от новата методика за оценяване на училищата?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Как пък едно нормално нещо не се измисли в тази държава?!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Целта е да доликвидират и образованието. Както ликвидираха здравеопазването. То Световната банка за това е създадена!
отговор Сигнализирай
8
До даскал Кольо
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
То децата в интернет и сами могат да се обучават, даскале, че даже сигурно се ориентират там по-бързо и от теб самия. Ако е за да им показваш лекции, то ти отдавна трябва да си с неограничен мобилен, а не да чакаш училището да избира най-евтиния и слаб вариант, а ако нямаш неогратичен мобилен то тогава децата в седми клас отдавна са те задминали технологично и не знам какво ще им показваш.
отговор Сигнализирай
7
Даскал Кольо
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
В нашето училище интернет има от време на време.....да продължавам ли.......
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Абсолютни лицемери. Ако толкова им пукаше за образованието досега можеха да са го реформирали - да го дигитализират, да има учебни таблети, компютри за децата, интерактивни дъски, мотивирани и обучени на последните технологии преподаватели, със съвременна учебна програма, която ги учи на нещата, които ще им трябват в живота, без тежки раници, пълни с десетки учебници (за да усвоят едни пари едни издателства), да са им осигурили нормални условия (тоалетни, хигиена и т.н.).
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Много от учителите са изключително слаби и безинтересни за децата. Ще бъде хубаво не само учителите да оценяват децата, а и те самите да имат право да оценяват учителите си. Има стотици преподаватели, които отказват децата ежедневно от ученето и за тях последствия няма.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
"Методологията не се отнася за цялостното финансиране на училищата. Тя е известна като оценка на добавената стойност на училищата/ Проследява се един випуск между две оценявания на всички ученици. Те показват някакви резултати, на база на които се прави прогноза за представянето им занапред. От реално показаните резултати по-късно се изважда прогнозата", обясни пред Нова тв един от авторите на методологията проф. Кирил Банков. Я пак,професоре.Самият вие разбрахте ли какво казахте?
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Министърът, отличник по измисляне на безсмислици! Как ще се оценява трудът на учителя, като условията и децата в училищата са коренно различни? Към какво се стремят от това министерство? Разделяй и владей. Да не би някой да мисли, че със слаби ученици се работи по-лесно? Нещата са несъпоставими! Това може да бъде измислено само от хора, нямащи идея какво представлява учителската професия. Ще се разбие окончателно образованието. Може и това да е целта.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Където учат качествени деца, образованието е качествено. Въпросът е защо не се позволява на училищата да избират учениците си по успех, с изпит, а не по критерий за уседналост. Не искам равно качество, то не е и възможно, искам възможности за развитие, които сега липсват, с изключение на математиката в някои училища след 4 клас.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
дааа ще има голям ефект - на матурите всички ще са отличници /с изключение на тези, на които им подсказват неграмотни дас ка ли/
отговор Сигнализирай
Новини