IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Директор: Оценките не характеризират едно училище


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Какъв е смисълът "Това трябва да става в отделни училища, които да включват в програмата си и практика, за която децата да получават заплащане." Е има такива училища. В Бузема например, им дават стипендия 200 кинта ако само присъстват и нямат неизвинени отсъствия.
отговор Сигнализирай
13
.... та да не скитат
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
по улиците и до 15 г., хем ще имат стимул да се обучават, след като за това ще получават пари според извършваната от тях работа. Такива училища трябва да има и за онези, за които материалът след 7-и клас в общообразователните училища е непосилен за възможностите им. Не всички са с еднакви способности, природата е отредила така. По-добре му дай професия, с която да е полезен и на себе си, и на обществото, вместо да натъпчеш в една паралелка деца с несъпоставими умствени възможности.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Пълна пародия е образованието. Оценките в училищата оценяват знанията, придобити на частни уроци... Получава се някакъв вид паралелно образование - на безплатното държавно само ги изпитват, а на платените уроци само ги учат. По-ефективно би било да оставят само частните уроци, а държавното, което и без това нищо полезно не им носи, да се закрие.
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Ако ги бяхте научили както казвате да мислят то децата щяха ,да искарат поне тройка
отговор Сигнализирай
10
Какъв е смисълът
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
насила да държиш в час деца, които хем не желаят да учат, хем родителите им не настояват за това, а са загрижени единствено да не им спрат помощите? Те само ще създават главоболия и ще пречат на останалите деца. След трети или четвърти клас на такова дете трябва да му се даде някакъв занаят. Това трябва да става в отделни училища, които да включват в програмата си и практика, за която децата да получават заплащане. Така хем ще се удължи срокът на обучение, та да не скитат по улиците преди ......
отговор Сигнализирай
9
Какъв е смисълът
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
насила да държиш в час деца, които хем не желаят да учат, хем родителите им не настояват за това, а са загрижени единствено да не им спрат помощите? Те само ще създават главоболия и ще пречат на останалите деца. След трети или четвърти клас на такова дете трябва да му се даде някакъв занаят. Това трябва да става в отделни училища, които да включват в програмата си и практика, за която децата да получават заплащане. Така хем ще се удължи срокът на обучение, та да не скитат по улиците преди ......
отговор Сигнализирай
8
Кога най-после
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
някои ще се замислят над логиката, по която е било организирано образованието в миналото? Векове наред човечеството е наблюдавало децата си и е стигнало до извода, че умствените способности на някои стигат само за т.нар. начално образование. При нас такова се е давало за четири години, другаде - само за три. После са нужни още няколко години, за да може да се нарече основно нивото на знания, придобити от децата. За онези, които не могат или не искат да учат повече, има професионално обучение.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Естествено, че оценките характеризират едно училище. Неслучайно има елитни училища и училища с аутсайдерчета- бъдещи берачи на малини, шофьори, кофражисти, сервитьори. Колкото и да се напъва директорът да плямпа празни приказки, фактите са си факти.
отговор Сигнализирай
6
Удивен
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
А пък аз си мислех, че училищата са създадени, за да дават знания!
отговор Сигнализирай
5
Удивен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
А пък аз си мислех, че училищата са създадени, за да дават знания!
отговор Сигнализирай