IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учебни програми, оценяване, матури... Какви промени са нужни?


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
за да има "критично" (по-правилно е да се каже "аналитично") мислене( Все пак не сме Кант, за който анализите са критика"), трябва първо да се премине от играта на попъллване и свързване, от тука има - тука нема, при 80% от писмените изпитвания към незададени отговори ВИНАГИ. Второ, това стъпало на мисловна дейност никога и никъде не е било и не е масово, за да се включва като основно в каквото и да е оценяване. Правилното оценяване отчита всички реални компетенции, не само активните.
отговор Сигнализирай
11
маалатъ
преди 7 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 0
Абе завършват даскало..., а, таблицата за умножение не знаят, за делението да не говори - тъмна Индия, без калкулатор са заникъде! Криво-ляво събират и изваждат, но и там куцат... Как да измерят кубатура и квадратура, да изчислят проценти - за тях туй е Висша Матиматика! -))) И граматиката им опасна - не могат да съставят правилно едно изречение, а правописните грешки са нормално явление! Какво да кажем за Физика, Геометрия или Химия...??? Трагикомедия, а не образование!!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 5
В изпитите задължително трябва да се включи държавен изпит по математика.Отникъде не е справедливо да може да се завършва само с хумантарни предмети ( български и английски). И държавата няма никаква полза от това. Завършилите с матура само по български и английски са ,ощо взето, готов слугинаж.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
Първата програма, която е абсолютно задължително да се промени, в програмата и часовете по история. Сега, не само че са съвсем малко, а и точно когато младите хора започват да формират представа за време (около 16 -годишни), вече история НЕ се изучава. Знанията по история трябва да са ключени в задължителен изпит за обща култура. Сега имат предмет" гражданско образование", питайте някого какво е гражданска война, ведомство, федерация, нотариус, удръжки, лакей, ...че даже фашизъм или империя...
отговор Сигнализирай
8
АнАн
преди 7 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 0
Хайде вече да спрат "Киряк Стефчовци" да правят изпитните тестове, а да се появят "Бойчо Огняновци", който да за дават правилните въпроси на достъпен за децата език!
отговор Сигнализирай
7
4
преди 7 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
Частните уроци показват , че няма образователна система!Другото е мижи да те лажем!а в ромските и турските райони се гони ниво на елементарна грамонтост-четене,писане и смятане!Тази другарка Петрова да вземе да се занимава с други дейности като благотворителност и да не навлиза боса в тазИ толкова сложна област с общите лафове !Не е лъжица за нейната уста!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
Махнете всички т.нар. проекти от училищата. Сега се реализира проект "Успех за теб" - за един изоставащ ученик или такъв със СОП - 10 учебни часа по БЕЛ и още етолова по математика, които се провеждат или след часовете за самоподготовка, или в обедната почивка. Децата са претоварени - някой да си спомня в миналото редовните часове да са му били до 15 часа и чак тогава да има време за нормален обяд.
отговор Сигнализирай
5
IB Diploma Programme
преди 7 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Просто заменете "учебниците" ИБ на Оксофорд. Изпратете учителите ни до Англия да видят как се преподава и ги скъсайте от проверки дали се придържат към рамката. И спрете да точите системата :)
отговор Сигнализирай
4
Наблюдател
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
Има ли още какво да се съсипва, че искате още промени?
отговор Сигнализирай
3
Пица тест.
преди 7 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Да не забравяме за углупителните тестове, които продължават на вглупяват децата.
отговор Сигнализирай